Kategorija:
Objavljeno:
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj sudjelovalo je kao poseban partner na godišnjoj konvenciji distribucijske mreže Havas Voyages/Carlson Wagonlit Travel.
Konvencija je održana na kruzeru kompanije Costa Croisières u dva termina, od 20. do 24. ožujka za 200 agenata te od 28. do 31. ožujka 2012. godine za 250 agenata. Putovanje je počelo u Savoni te obuhvatilo Barcelonu, Palma de Majorcu te Ajaccio na Korzici. Hrvatska je bila jedina zemlja koja se samostalno predstavljala kao destinacija na svakodnevnim poslovnima radionicama nazočnim putničkim agentima i partnerima. Sastanci i radionice na kojima je predstavljena hrvatska turistička ponuda potvrdili su da je Hrvatska kao odredište vrlo popularna na francuskom tržištu kako kod široke publike tako i kod turističkih profesionalaca. Nakon konvencije započela je kampanja oglašavanja Hrvatske turističke zajednice na 200 prodajnih mjesta mreže Havas tijekom perioda od 5 tjedana.
Grupa Havas Voyages/Carlson Wagonlit Travel je jedna od najsveobuhvatnijih prodajnih mreža u Francuskoj sa jedinstvenom tehnologijom koja na istom web site-u objedinjuje 40 turoperatora, 250.000 hotela, sve nacionalne avio kompanije i čak pojedine low cost kompanije, partnerstvo sa 1001 Listes (N°1 lista vjenčanja u Francuskoj) i 4 najvažnije rent-a-car tvrtke. Mreža posjeduje 460 agencija rasprostranjenih diljem Francuske. Njihova web stranica www.havas-voyages.fr, jedini web site koji nudi svojim klijentima na prodaju i usluge turističkog vođenja. U godišnjoj anketi o prepoznatljivosti brendova u Francuskoj, Havas Voyages je zauzeo visoko 4. mjesto (kolovoz 2011).
Konvencija je održana na kruzeru kompanije Costa Croisières u dva termina, od 20. do 24. ožujka za 200 agenata te od 28. do 31. ožujka 2012. godine za 250 agenata. Putovanje je počelo u Savoni te obuhvatilo Barcelonu, Palma de Majorcu te Ajaccio na Korzici. Hrvatska je bila jedina zemlja koja se samostalno predstavljala kao destinacija na svakodnevnim poslovnima radionicama nazočnim putničkim agentima i partnerima. Sastanci i radionice na kojima je predstavljena hrvatska turistička ponuda potvrdili su da je Hrvatska kao odredište vrlo popularna na francuskom tržištu kako kod široke publike tako i kod turističkih profesionalaca. Nakon konvencije započela je kampanja oglašavanja Hrvatske turističke zajednice na 200 prodajnih mjesta mreže Havas tijekom perioda od 5 tjedana.
Grupa Havas Voyages/Carlson Wagonlit Travel je jedna od najsveobuhvatnijih prodajnih mreža u Francuskoj sa jedinstvenom tehnologijom koja na istom web site-u objedinjuje 40 turoperatora, 250.000 hotela, sve nacionalne avio kompanije i čak pojedine low cost kompanije, partnerstvo sa 1001 Listes (N°1 lista vjenčanja u Francuskoj) i 4 najvažnije rent-a-car tvrtke. Mreža posjeduje 460 agencija rasprostranjenih diljem Francuske. Njihova web stranica www.havas-voyages.fr, jedini web site koji nudi svojim klijentima na prodaju i usluge turističkog vođenja. U godišnjoj anketi o prepoznatljivosti brendova u Francuskoj, Havas Voyages je zauzeo visoko 4. mjesto (kolovoz 2011).