Kategorija:
Objavljeno:
Prezentacija programa putovanja ugledne švicarske putničke agencije Twerenbold Reisen, koja se održavala od 28. do 30. ožujka u gradu Baden u blizini Zuricha, bila je dobra prilika za još jedno predstavljanje hrvatske turističke ponude.
„Hrvatska nam dobro ide prvenstveno zbog korektnog odnosa kvalitete i cijene. Naša publika pretežno spada u dobnu kategoriju 55+. To je tržišni segment koji ima stabilne prihode, dovoljno slobodnog vremena za putovanje i sve više raznovrsnih interesa“, posebno ističu predstavnici agencije.
Na švicarskom tržištu u porastu je interes za razne oblike aktivnog odmora u kombinaciji sa putovanjima autobusom ili brodom, poput biciklističkih i pješačkih tura. U ovom segmentu najbolju ponudu za sada pruža Istra a očekuje se da će isti primjer slijediti i druge turističke regije u Hrvatskoj. Premda je u Švicarskoj hit-odredište i dalje Dubrovnik, švicarske goste kao istinske ljubitelje prirode, posebno privlače putovanja koja nude posjetu nacionalnim parkovima, prirodnim atrakcijama ali i poznatim kulturnim znamenitostima poput starih gradskih jezgri. Trenutno, najviše se interesa iskazuje za klasične autobusne ture po Istri, kružna putovanja od Kranjske Gore u Sloveniji preko Plitvica, Makarske, Krke, Splita, Biograda, Zadra, Dubrovnika do Opatije i Lovrana ali i po Kvarnerskim otocima zahvaljujući hrvatskim partnerima koji ulažu veliki trud u uvijek izazovnu organizaciju kombiniranih putovanja.
Hrvatski štand bio najposjećeniji tijekom ove manifestacije zahvaljujući srdačnosti hrvatskih domaćina iz Istre i Kvarnera i dobroj ponudi hrvatskih gastro i eno delicija, za koje su Švicarci kao vrsni poznavatelji kvalitetne gourmet ponude, imali samo komplimente i pohvale. Broj dolazaka švicarskih gostiju u Hrvatsku u stalnom je porastu čemu značajno doprinose partneri poput upravo Twerenbolda koji već sada računa na preko stotinu autobusnih grupa za Hrvatsku do kraja ove godine.
„Hrvatska nam dobro ide prvenstveno zbog korektnog odnosa kvalitete i cijene. Naša publika pretežno spada u dobnu kategoriju 55+. To je tržišni segment koji ima stabilne prihode, dovoljno slobodnog vremena za putovanje i sve više raznovrsnih interesa“, posebno ističu predstavnici agencije.
Na švicarskom tržištu u porastu je interes za razne oblike aktivnog odmora u kombinaciji sa putovanjima autobusom ili brodom, poput biciklističkih i pješačkih tura. U ovom segmentu najbolju ponudu za sada pruža Istra a očekuje se da će isti primjer slijediti i druge turističke regije u Hrvatskoj. Premda je u Švicarskoj hit-odredište i dalje Dubrovnik, švicarske goste kao istinske ljubitelje prirode, posebno privlače putovanja koja nude posjetu nacionalnim parkovima, prirodnim atrakcijama ali i poznatim kulturnim znamenitostima poput starih gradskih jezgri. Trenutno, najviše se interesa iskazuje za klasične autobusne ture po Istri, kružna putovanja od Kranjske Gore u Sloveniji preko Plitvica, Makarske, Krke, Splita, Biograda, Zadra, Dubrovnika do Opatije i Lovrana ali i po Kvarnerskim otocima zahvaljujući hrvatskim partnerima koji ulažu veliki trud u uvijek izazovnu organizaciju kombiniranih putovanja.
Hrvatski štand bio najposjećeniji tijekom ove manifestacije zahvaljujući srdačnosti hrvatskih domaćina iz Istre i Kvarnera i dobroj ponudi hrvatskih gastro i eno delicija, za koje su Švicarci kao vrsni poznavatelji kvalitetne gourmet ponude, imali samo komplimente i pohvale. Broj dolazaka švicarskih gostiju u Hrvatsku u stalnom je porastu čemu značajno doprinose partneri poput upravo Twerenbolda koji već sada računa na preko stotinu autobusnih grupa za Hrvatsku do kraja ove godine.