Kategorija:
Objavljeno:
Gotovo svi njemački turoperatori za Hrvatsku su u prva tri mjeseca ove godine zabilježili dvoznamenkasti porast bukinga u odnosu na isto vrijeme prošle godine, ali se neki od njih žale da su im hrvatski hotelijeri već stavili „stop buking“ i to ne samo za visoku ljetnu sezonu nego i za dio svibnja i lipnja. Čulo se to od njemačkih turoperatora prilikom njihovog susreta s ministrom turizma i predsjednikom Hrvatske turističke zajednice Veljkom Ostojićem održanim na hrvatskom štandu u sklopu najveće svjetske turističke burze ITB koja se ovog tjedna održava u Berlinu.
Ministar ih je upoznao s novim mjerama hrvatske Vlade za povećanje konkurentnosti hrvatskog turizma i mogućnostima oko investicija, a zahvalio im je i na dobroj i kontinuiranoj poslovnoj suradnji.
Iako su u vezi stop bukinga kazali da donekle razumiju hrvatske hotelijere, koji time žele povećati prihode, njemački su se turoperatori ipak na to požalili ministru dodavši da bi bilo fer da su se hotelijeri oko toga dogovorili s njima kao partnerima. Nitko od njih pa ni ministar pritom nisu iznosili nikakva imena, ali su dodali da toga ima na cijelom Jadranu.
Unatoč tome, većina turoperatora vjeruje u dobru sezonu te da će ove godine u Hrvatskoj biti više njemačkih turista nego lani. Turoperatori poput TUI-a, ID Riva Toursa, Thomasa Cooka, Rewe Grupe, FTI-a i drugi Hrvatsku već sada uz Tursku, Španjolsku, Italiju te Tunis i Egipat drže dobitnicom ove sezone u Njemačkoj. Većina njih će se, kako su kazali, i ove godine uključiti u udruženo oglašavanje hrvatskog turizma u suradnji s hrvatskim javnim i privatnim turističkim sektorom.
O tome tko će, koliko i za što ove godine udružiti novac s Hrvatskom znat će se uskoro, odnosno nakon sjednice Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice koja se treba održati ovog mjeseca, doznaje se u Berlinu od v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Nike Bulića. Bulić napominje i da je već u tijeku obrada pristiglih zahtjeva za to udruživanje, čija je ukupna vrijednost 55 milijuna kuna te da moraju odlučiti kako će ih staviti u okvir 47,5 milijuna kuna koliko je za to planirano.
Sajam ITB održava se od 7. do 11. ožujka, a na hrvatskom štandu osim Hrvatske turističke zajednice, koja je i nositelj nastupa, hrvatski turizam predstavlja i 15-ak hotelskih i turističkih tvrtki te Croatia Airlines. Poseban štand ima adriatica.net grupa, a svi su oni, kako su kazali, zadovoljni njemačkim tržištem te očekuju nešto bolji rezultat od lanjskog.
Ministar ih je upoznao s novim mjerama hrvatske Vlade za povećanje konkurentnosti hrvatskog turizma i mogućnostima oko investicija, a zahvalio im je i na dobroj i kontinuiranoj poslovnoj suradnji.
Iako su u vezi stop bukinga kazali da donekle razumiju hrvatske hotelijere, koji time žele povećati prihode, njemački su se turoperatori ipak na to požalili ministru dodavši da bi bilo fer da su se hotelijeri oko toga dogovorili s njima kao partnerima. Nitko od njih pa ni ministar pritom nisu iznosili nikakva imena, ali su dodali da toga ima na cijelom Jadranu.
Unatoč tome, većina turoperatora vjeruje u dobru sezonu te da će ove godine u Hrvatskoj biti više njemačkih turista nego lani. Turoperatori poput TUI-a, ID Riva Toursa, Thomasa Cooka, Rewe Grupe, FTI-a i drugi Hrvatsku već sada uz Tursku, Španjolsku, Italiju te Tunis i Egipat drže dobitnicom ove sezone u Njemačkoj. Većina njih će se, kako su kazali, i ove godine uključiti u udruženo oglašavanje hrvatskog turizma u suradnji s hrvatskim javnim i privatnim turističkim sektorom.
O tome tko će, koliko i za što ove godine udružiti novac s Hrvatskom znat će se uskoro, odnosno nakon sjednice Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice koja se treba održati ovog mjeseca, doznaje se u Berlinu od v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Nike Bulića. Bulić napominje i da je već u tijeku obrada pristiglih zahtjeva za to udruživanje, čija je ukupna vrijednost 55 milijuna kuna te da moraju odlučiti kako će ih staviti u okvir 47,5 milijuna kuna koliko je za to planirano.
Sajam ITB održava se od 7. do 11. ožujka, a na hrvatskom štandu osim Hrvatske turističke zajednice, koja je i nositelj nastupa, hrvatski turizam predstavlja i 15-ak hotelskih i turističkih tvrtki te Croatia Airlines. Poseban štand ima adriatica.net grupa, a svi su oni, kako su kazali, zadovoljni njemačkim tržištem te očekuju nešto bolji rezultat od lanjskog.