Uoči sajma turizma „The New York Times Travel Show“ održana uspješna poslovna radionica

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
New York_prezentacija
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u New Yorku nastavlja provoditi promidžbene aktivnosti u cilju pripreme nadolazeće turističke sezone. Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Turističkom zajednicom Kvarnera, Turističkom zajednicom Grada Zagreba i Turističkom zajednicom Grada Dubrovnika uspješno je održala poslovnu radionicu i prezentaciju 1. ožujka 2012. godine u hotelu Roosevelt u New Yorku. Radionica je bila iznimno dobro posjećena, a sudjelovalo je više od 90 predstavnika medija te američkih i hrvatskih turističkih subjekata.

Gostima je dobrodošlicu zaželjela Andreja Cvitković, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u New Yorku. Niko Bulić, v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, održao je prezentaciju opće turističke ponude dok su ponude turističkih potencijala gradova Zagreba i Dubrovnika te regije Kvarner s naglaskom na Opatiju prezentirali njihovi predstavnici. U svojoj je prezentaciji Niko Bulić predstavio Hrvatsku kao očuvani, lijepi dio europskog Mediterana, koji je uspio sačuvati autentičnost, ambijentalnost, način života te ima dobru eno-gastronomsku ponudu i izuzetno vrijednu kulturnu i prirodnu baštinu. Također, prikazani su promidžbeni filmovi Hrvatske, Zagreba, Opatije i Dubrovnika, a za medije i turističke agente priređeni su promidžbeni materijali i press mape. Prezentacije su pratili promidžbeni spotovi Hrvatske „Oda radosti“, „Mjesečeva sonata“, „Opatijo bajna“, „Linđo“ i „Romanca za dvoje“ uz nastup uživo hrvatske čelistice Ane Rucner. Ovaj novi pristup promidžbi hrvatskog turizma naišao je na veliko odobravanje i pohvale nazočnih za originalnost, sadržajnost i atraktivnost nastupa te afirmaciju hrvatske turističke ponude.

Nakon prezentacija, uslijedila je već spomenuta poslovna radionica kao prigoda da se američke partnere upozna s novostima turističke ponude te da se razmjene iskustva u izravnom kontaktu s predstavnicima hotela i agencija iz Hrvatske. Nakon radionice i prezentacije slijedi nastup na turističkom sajmu "The New York Times Travel Show" koji se održava 2. do 4. ožujka 2012. godine.