Kategorija:
Objavljeno:
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u New Yorku nastavlja provoditi promidžbene aktivnosti u cilju pripreme nadolazeće turističke sezone. Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Turističkom zajednicom Kvarnera, Turističkom zajednicom Grada Zagreba i Turističkom zajednicom Grada Dubrovnika uspješno je održala poslovnu radionicu i prezentaciju 1. ožujka 2012. godine u hotelu Roosevelt u New Yorku. Radionica je bila iznimno dobro posjećena, a sudjelovalo je više od 90 predstavnika medija te američkih i hrvatskih turističkih subjekata.
Gostima je dobrodošlicu zaželjela Andreja Cvitković, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u New Yorku. Niko Bulić, v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, održao je prezentaciju opće turističke ponude dok su ponude turističkih potencijala gradova Zagreba i Dubrovnika te regije Kvarner s naglaskom na Opatiju prezentirali njihovi predstavnici. U svojoj je prezentaciji Niko Bulić predstavio Hrvatsku kao očuvani, lijepi dio europskog Mediterana, koji je uspio sačuvati autentičnost, ambijentalnost, način života te ima dobru eno-gastronomsku ponudu i izuzetno vrijednu kulturnu i prirodnu baštinu. Također, prikazani su promidžbeni filmovi Hrvatske, Zagreba, Opatije i Dubrovnika, a za medije i turističke agente priređeni su promidžbeni materijali i press mape. Prezentacije su pratili promidžbeni spotovi Hrvatske „Oda radosti“, „Mjesečeva sonata“, „Opatijo bajna“, „Linđo“ i „Romanca za dvoje“ uz nastup uživo hrvatske čelistice Ane Rucner. Ovaj novi pristup promidžbi hrvatskog turizma naišao je na veliko odobravanje i pohvale nazočnih za originalnost, sadržajnost i atraktivnost nastupa te afirmaciju hrvatske turističke ponude.
Nakon prezentacija, uslijedila je već spomenuta poslovna radionica kao prigoda da se američke partnere upozna s novostima turističke ponude te da se razmjene iskustva u izravnom kontaktu s predstavnicima hotela i agencija iz Hrvatske. Nakon radionice i prezentacije slijedi nastup na turističkom sajmu "The New York Times Travel Show" koji se održava 2. do 4. ožujka 2012. godine.
Gostima je dobrodošlicu zaželjela Andreja Cvitković, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u New Yorku. Niko Bulić, v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, održao je prezentaciju opće turističke ponude dok su ponude turističkih potencijala gradova Zagreba i Dubrovnika te regije Kvarner s naglaskom na Opatiju prezentirali njihovi predstavnici. U svojoj je prezentaciji Niko Bulić predstavio Hrvatsku kao očuvani, lijepi dio europskog Mediterana, koji je uspio sačuvati autentičnost, ambijentalnost, način života te ima dobru eno-gastronomsku ponudu i izuzetno vrijednu kulturnu i prirodnu baštinu. Također, prikazani su promidžbeni filmovi Hrvatske, Zagreba, Opatije i Dubrovnika, a za medije i turističke agente priređeni su promidžbeni materijali i press mape. Prezentacije su pratili promidžbeni spotovi Hrvatske „Oda radosti“, „Mjesečeva sonata“, „Opatijo bajna“, „Linđo“ i „Romanca za dvoje“ uz nastup uživo hrvatske čelistice Ane Rucner. Ovaj novi pristup promidžbi hrvatskog turizma naišao je na veliko odobravanje i pohvale nazočnih za originalnost, sadržajnost i atraktivnost nastupa te afirmaciju hrvatske turističke ponude.
Nakon prezentacija, uslijedila je već spomenuta poslovna radionica kao prigoda da se američke partnere upozna s novostima turističke ponude te da se razmjene iskustva u izravnom kontaktu s predstavnicima hotela i agencija iz Hrvatske. Nakon radionice i prezentacije slijedi nastup na turističkom sajmu "The New York Times Travel Show" koji se održava 2. do 4. ožujka 2012. godine.