Novosti iz hrvatske turističke ponude predstavljene u Beogradu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
IFT Beograd
Hrvatska turistička zajednica danas je u okviru nastupa na sajmu turizma IFT u Beogradu organizirala prezentaciju i tiskovnu konferenciju za predstavnike medija i turoperatora, a na kojoj se nazočnima obratio v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić. Kroz svoju prezentaciju Bulić se osvrnuo na novosti u turističkoj ponudi Hrvatske te na pozitivan rezultat turističkog prometa s ovog tržišta. Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, Hrvatsku je u 2011. godini posjetilo 86.582 turista iz Srbije što je 0,2 posto manje nego u 2010. godini, a koji su ostvarili 433.048 noćenja što je 3 posto više nego u 2010. godini.
Sa zadovoljstvom je istaknuo da je Hrvatska u 2011. godini ostvarila svoja tri ključna turistička cilja – ostvarenje povećanog tržišnog udjela na međunarodnom tržištu, povratak domaćeg gosta u hrvatska odredišta i produženje sezone. Usprkos globalnoj krizi nastavili smo ulagati u turizam i podizati kvalitetu ponude te smo tako zadržali stečenu poziciju i posebno dobre rezultate zabilježili po pitanju podizanja kvalitete turističke infrastrukture, hotelskih soba i zaštićenosti prirode, nastavio je Bulić. Također, posebno je istaknuo kako su osim međunarodnih turističkih organizacija, hrvatsku kvalitetu prepoznali mnogi svjetski mediji koji Hrvatsku opisuju kao nedirnuti prirodni biser i vrhunsku lifestyle odredište bogate kulturne baštine. Uz pohvale Dubrovniku i Istri, koja je prepoznata kao jedna od najpoželjnijih regija na svijetu, strani su novinari Hrvatsku najčešće hvalili kao mjesto prekrasnih plaža i otoka, oazu netaknute prirode i kvalitetnog smještaja.
Također, predstavio je festivale i događanja, bogatu eno-gastro ponudu, smještajnu i prometnu infrastrukturu te hrvatsku turističku ponudu putem mobilne aplikacije Croatia.hr te Facebook stranice Croatia. Na prezentaciji je prikazan i novi promidžbeni spot Hrvatske turističke zajednice „Oda radosti“ uz atraktivni scenski nastup violončelistice Ane Rucner. Spot „Oda radosti“ svojom dojmljivom vizualizacijom ističe našu bogatu kulturnu, povijesnu i prirodnu baštinu te brojne ljepote Hrvatske.
Podsjetimo, Hrvatska turistička zajednica predstavlja već treću godinu za redom hrvatski turizam na sajmu IFT u Beogradu. Na štandu Hrvatske turističke zajednice u Beogradu, osim opće turističke ponude predstavlja se 10 turističkih tvrtki, turističkih zajednica – suizlagača koji su u okviru štanda HTZ-a zakupili prostor, i to: Novasol, Milenij hoteli, Jadranka hoteli, Uniline, Sunce Jahta, TZ Kvarnera, TZG Zagreba, TZ Krapinsko-zagorske županije, TZ Sisačko – moslavačke županije – klaster Središnje Hrvatske. Ukupna površina štanda Hrvatske turističke zajednice iznosi 198 m2. Na ovom se sajmu predstavlja više od 250 inozemnih izlagača iz 43 zemlje svijeta.