Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica danas je u okviru nastupa na sajmu turizma IFT u Beogradu organizirala prezentaciju i tiskovnu konferenciju za predstavnike medija i turoperatora, a na kojoj se nazočnima obratio v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić. Kroz svoju prezentaciju Bulić se osvrnuo na novosti u turističkoj ponudi Hrvatske te na pozitivan rezultat turističkog prometa s ovog tržišta. Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, Hrvatsku je u 2011. godini posjetilo 86.582 turista iz Srbije što je 0,2 posto manje nego u 2010. godini, a koji su ostvarili 433.048 noćenja što je 3 posto više nego u 2010. godini.
Sa zadovoljstvom je istaknuo da je Hrvatska u 2011. godini ostvarila svoja tri ključna turistička cilja – ostvarenje povećanog tržišnog udjela na međunarodnom tržištu, povratak domaćeg gosta u hrvatska odredišta i produženje sezone. Usprkos globalnoj krizi nastavili smo ulagati u turizam i podizati kvalitetu ponude te smo tako zadržali stečenu poziciju i posebno dobre rezultate zabilježili po pitanju podizanja kvalitete turističke infrastrukture, hotelskih soba i zaštićenosti prirode, nastavio je Bulić. Također, posebno je istaknuo kako su osim međunarodnih turističkih organizacija, hrvatsku kvalitetu prepoznali mnogi svjetski mediji koji Hrvatsku opisuju kao nedirnuti prirodni biser i vrhunsku lifestyle odredište bogate kulturne baštine. Uz pohvale Dubrovniku i Istri, koja je prepoznata kao jedna od najpoželjnijih regija na svijetu, strani su novinari Hrvatsku najčešće hvalili kao mjesto prekrasnih plaža i otoka, oazu netaknute prirode i kvalitetnog smještaja.
Također, predstavio je festivale i događanja, bogatu eno-gastro ponudu, smještajnu i prometnu infrastrukturu te hrvatsku turističku ponudu putem mobilne aplikacije Croatia.hr te Facebook stranice Croatia. Na prezentaciji je prikazan i novi promidžbeni spot Hrvatske turističke zajednice „Oda radosti“ uz atraktivni scenski nastup violončelistice Ane Rucner. Spot „Oda radosti“ svojom dojmljivom vizualizacijom ističe našu bogatu kulturnu, povijesnu i prirodnu baštinu te brojne ljepote Hrvatske.
Podsjetimo, Hrvatska turistička zajednica predstavlja već treću godinu za redom hrvatski turizam na sajmu IFT u Beogradu. Na štandu Hrvatske turističke zajednice u Beogradu, osim opće turističke ponude predstavlja se 10 turističkih tvrtki, turističkih zajednica – suizlagača koji su u okviru štanda HTZ-a zakupili prostor, i to: Novasol, Milenij hoteli, Jadranka hoteli, Uniline, Sunce Jahta, TZ Kvarnera, TZG Zagreba, TZ Krapinsko-zagorske županije, TZ Sisačko – moslavačke županije – klaster Središnje Hrvatske. Ukupna površina štanda Hrvatske turističke zajednice iznosi 198 m2. Na ovom se sajmu predstavlja više od 250 inozemnih izlagača iz 43 zemlje svijeta.
Sa zadovoljstvom je istaknuo da je Hrvatska u 2011. godini ostvarila svoja tri ključna turistička cilja – ostvarenje povećanog tržišnog udjela na međunarodnom tržištu, povratak domaćeg gosta u hrvatska odredišta i produženje sezone. Usprkos globalnoj krizi nastavili smo ulagati u turizam i podizati kvalitetu ponude te smo tako zadržali stečenu poziciju i posebno dobre rezultate zabilježili po pitanju podizanja kvalitete turističke infrastrukture, hotelskih soba i zaštićenosti prirode, nastavio je Bulić. Također, posebno je istaknuo kako su osim međunarodnih turističkih organizacija, hrvatsku kvalitetu prepoznali mnogi svjetski mediji koji Hrvatsku opisuju kao nedirnuti prirodni biser i vrhunsku lifestyle odredište bogate kulturne baštine. Uz pohvale Dubrovniku i Istri, koja je prepoznata kao jedna od najpoželjnijih regija na svijetu, strani su novinari Hrvatsku najčešće hvalili kao mjesto prekrasnih plaža i otoka, oazu netaknute prirode i kvalitetnog smještaja.
Također, predstavio je festivale i događanja, bogatu eno-gastro ponudu, smještajnu i prometnu infrastrukturu te hrvatsku turističku ponudu putem mobilne aplikacije Croatia.hr te Facebook stranice Croatia. Na prezentaciji je prikazan i novi promidžbeni spot Hrvatske turističke zajednice „Oda radosti“ uz atraktivni scenski nastup violončelistice Ane Rucner. Spot „Oda radosti“ svojom dojmljivom vizualizacijom ističe našu bogatu kulturnu, povijesnu i prirodnu baštinu te brojne ljepote Hrvatske.
Podsjetimo, Hrvatska turistička zajednica predstavlja već treću godinu za redom hrvatski turizam na sajmu IFT u Beogradu. Na štandu Hrvatske turističke zajednice u Beogradu, osim opće turističke ponude predstavlja se 10 turističkih tvrtki, turističkih zajednica – suizlagača koji su u okviru štanda HTZ-a zakupili prostor, i to: Novasol, Milenij hoteli, Jadranka hoteli, Uniline, Sunce Jahta, TZ Kvarnera, TZG Zagreba, TZ Krapinsko-zagorske županije, TZ Sisačko – moslavačke županije – klaster Središnje Hrvatske. Ukupna površina štanda Hrvatske turističke zajednice iznosi 198 m2. Na ovom se sajmu predstavlja više od 250 inozemnih izlagača iz 43 zemlje svijeta.