Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatskoj večeri u Bruxellesu, održanoj sredinom siječnja 2012. godine, a ostvarenoj suradnjom Predstavništva Hrvatske turističke zajednice i udrugom belgijskih turoperatora ABTO, nazočilo je 200-tinjak vodećih predstavnika belgijskog turizma. Tom prigodom prikazan je i promidžbeni film Hrvatske turističke zajednice „Oda Radosti“ s Anom Rucner. Poseban dojam film je ostavio na suvlasnika belgijskog portala Pagtour koji je nakon toga objavio članak sljedećeg sadržaja:
„Bože kako je Hrvatska lijepa u glazbi!
Rijetko da se Pagtour toliko oduševi nekim promidžbenim video spotom koji promovira neku zemlju kao što je tome sada slučaj. Film koji je proizvela Hrvatska turistička zajednica je bez imalo sumnje najuspjeliji, najpoučniji promotivni film koji smo do sada imali prilike vidjeti. I to bez ijednog komentara, bez ijedne jedine riječi… samo slike. A na kraju je ipak sve rečeno. Kada bi postojao samo jedan jedini promidžbeni video za neku turističku destinaciju koji obavezno treba vidjeti, to bi bio upravo ovaj! Bez ijedne riječi, bez ijednog komentara, prava oda radosti za Hrvatsku. Neoprostivo je ne pogledati ga! Pogledajte i poslušajte!
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UtYX10Er_h4
Na savršeno uspjeloj obradi Beethovenove „Ode radosti“, realizator je uspio prikazati sve adute Hrvatske ne stavljajući pritom u prvi plan plažu i ljetovanje. Samo gledajući ove slike i radost života koja proizlazi iz ovog filma, dobivate želju posjetiti ovu novu članicu Europske unije… novu članicu? Zar nije upravo „Oda radosti“ službena himna Europske unije? Pogledajte ovaj video-klip (traje svega 4 minute), pokažite ga ljudima koji žele otkriti ovu zemlju… ali ne pokazujte ga onima koji turizam vide isključivo kao ležaljku na plaži… Vidjet ćete da nova europska zvijezda pristupa Europskoj uniji s kreativnošću u turizmu kakva bi trebala biti primjer svim drugim nacionalnim turističkim organizacijama!“
Portal Pagtour inače je poznat po kritičkom te pomalo sarkastičnom tonu svojih osvrta i komentara te stoga ovako pozitivan članak ima posebnu vrijednost i značaj. Pagtour redovito na više od 5 000 adresa, isključivo iz turističke „branše“, šalje svoj newsletter, a upravo je zbog specifičnog stila prilično omiljen među čitateljstvom.
Podsjetimo „Oda radosti“ naziv je promotivnog filma kojeg je izradila Hrvatska turistička zajednica u sklopu priprema za novu turističku sezonu. Film, čija je glazbena podloga himna Europske unije - završni stavak Beethovenove 9. simfonije „Oda radosti“ prvenstveno je namijenjen prikazivanju na inozemnim tržištima, a svakako će dodatno afirmirati činjenicu da Hrvatska uskoro postaje 28. članica Europske unije.
Ideju za ovaj film dala je naša renomirana čelistica Ana Rucner, nakon što je snimka njezine izvedbe Ode radosti s Revijskim i Tamburaškim orkestrom HRT-a i ansamblom LADO polučila velik međunarodni uspjeh. Ovaj promotivni film, spoj tradicionalnog i suvremenog, dio je promidžbene kampanje Hrvatske turističke zajednice pod sloganom „Hrvatska - nova turistička zvijezda Europske unije“.
Film svojom dojmljivom vizualizacijom ističe našu bogatu kulturnu, povijesnu i prirodnu baštinu te brojne ljepote Hrvatske kroz nadahnutu glazbenu naraciju koju vodi čelistica Ana Rucner. Ova priča o Lijepoj Našoj, započinje svitanjem na obali, vodi nas od Dunava preko svih hrvatskih krajeva, ponovo do Jadrana, gdje veliko finale Ode radosti završava na morskoj pučini. Značajnu ulogu u filmu imaju i žitelji svih naših krajeva, gordi i ponosni na svoju povijest, kulturu i plodove svog rada.
Film je režirao Hrvoje Hribar, a snimatelj je bio Mirko Pivčević. U filmu koji traje ukupno 4,5 minute sudjeluju i Zagrebačka filharmonija, zbor Ivan Goran Kovačić, kao i glazbenici na našim autentičnim narodnim instrumentima poput gajdi, sopila ili lijerice koje je snimio Stjepan Večković. Osim filma izrađeni su i spotovi u trajanju od 20, 30, 60 i 90 sekundi namijenjeni emitiranju na globalnim televizijama (CNN, Eurosport, Euronews, BBC) te ostalim inozemnim televizijama.
„Bože kako je Hrvatska lijepa u glazbi!
Rijetko da se Pagtour toliko oduševi nekim promidžbenim video spotom koji promovira neku zemlju kao što je tome sada slučaj. Film koji je proizvela Hrvatska turistička zajednica je bez imalo sumnje najuspjeliji, najpoučniji promotivni film koji smo do sada imali prilike vidjeti. I to bez ijednog komentara, bez ijedne jedine riječi… samo slike. A na kraju je ipak sve rečeno. Kada bi postojao samo jedan jedini promidžbeni video za neku turističku destinaciju koji obavezno treba vidjeti, to bi bio upravo ovaj! Bez ijedne riječi, bez ijednog komentara, prava oda radosti za Hrvatsku. Neoprostivo je ne pogledati ga! Pogledajte i poslušajte!
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UtYX10Er_h4
Na savršeno uspjeloj obradi Beethovenove „Ode radosti“, realizator je uspio prikazati sve adute Hrvatske ne stavljajući pritom u prvi plan plažu i ljetovanje. Samo gledajući ove slike i radost života koja proizlazi iz ovog filma, dobivate želju posjetiti ovu novu članicu Europske unije… novu članicu? Zar nije upravo „Oda radosti“ službena himna Europske unije? Pogledajte ovaj video-klip (traje svega 4 minute), pokažite ga ljudima koji žele otkriti ovu zemlju… ali ne pokazujte ga onima koji turizam vide isključivo kao ležaljku na plaži… Vidjet ćete da nova europska zvijezda pristupa Europskoj uniji s kreativnošću u turizmu kakva bi trebala biti primjer svim drugim nacionalnim turističkim organizacijama!“
Portal Pagtour inače je poznat po kritičkom te pomalo sarkastičnom tonu svojih osvrta i komentara te stoga ovako pozitivan članak ima posebnu vrijednost i značaj. Pagtour redovito na više od 5 000 adresa, isključivo iz turističke „branše“, šalje svoj newsletter, a upravo je zbog specifičnog stila prilično omiljen među čitateljstvom.
Podsjetimo „Oda radosti“ naziv je promotivnog filma kojeg je izradila Hrvatska turistička zajednica u sklopu priprema za novu turističku sezonu. Film, čija je glazbena podloga himna Europske unije - završni stavak Beethovenove 9. simfonije „Oda radosti“ prvenstveno je namijenjen prikazivanju na inozemnim tržištima, a svakako će dodatno afirmirati činjenicu da Hrvatska uskoro postaje 28. članica Europske unije.
Ideju za ovaj film dala je naša renomirana čelistica Ana Rucner, nakon što je snimka njezine izvedbe Ode radosti s Revijskim i Tamburaškim orkestrom HRT-a i ansamblom LADO polučila velik međunarodni uspjeh. Ovaj promotivni film, spoj tradicionalnog i suvremenog, dio je promidžbene kampanje Hrvatske turističke zajednice pod sloganom „Hrvatska - nova turistička zvijezda Europske unije“.
Film svojom dojmljivom vizualizacijom ističe našu bogatu kulturnu, povijesnu i prirodnu baštinu te brojne ljepote Hrvatske kroz nadahnutu glazbenu naraciju koju vodi čelistica Ana Rucner. Ova priča o Lijepoj Našoj, započinje svitanjem na obali, vodi nas od Dunava preko svih hrvatskih krajeva, ponovo do Jadrana, gdje veliko finale Ode radosti završava na morskoj pučini. Značajnu ulogu u filmu imaju i žitelji svih naših krajeva, gordi i ponosni na svoju povijest, kulturu i plodove svog rada.
Film je režirao Hrvoje Hribar, a snimatelj je bio Mirko Pivčević. U filmu koji traje ukupno 4,5 minute sudjeluju i Zagrebačka filharmonija, zbor Ivan Goran Kovačić, kao i glazbenici na našim autentičnim narodnim instrumentima poput gajdi, sopila ili lijerice koje je snimio Stjepan Večković. Osim filma izrađeni su i spotovi u trajanju od 20, 30, 60 i 90 sekundi namijenjeni emitiranju na globalnim televizijama (CNN, Eurosport, Euronews, BBC) te ostalim inozemnim televizijama.