Turistička Hrvatska ima stabilnu poziciju na njemačkom tržištu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
F.R.E.E._1
Investicije u hrvatskom turizmu ove će godine iznositi više od milijardu kuna, od čega više od 900 milijuna kuna ulažu velike hotelsko-turističke kompanije, izjavio je danas u Muenchenu ministar turizma Veljko Ostojić na hrvatskom štandu u sklopu međunarodnog turističkog sajma f.re.e na kojem se od 22. do 26. veljače među više od tisuću izlagača iz 60-ak zemalja svijeta predstavlja i Hrvatska. Procjena o investicijama temelji se na anketi koju je Ministarstvo turizma provelo među hotelskim kućama, a Ostojić ih je iznio nakon sastanka s bavarskim ministrom gospodarstva Martinom Zielom.

Turistička Hrvatska ima stabilnu poziciju na njemačkom tržištu i dalje je jedna od pet najtraženijih mediteranskih odredišta, a ako se nastavi dobar buking, kakav je od početka ove godine, iz Njemačke bi u Hrvatsku moglo doći i više od lanjskih 1,6 milijuna turista. Kazao je to direktor njemačkog predstavništva Hrvatske turističke zajednice Mato Radić uoči današnje hrvatske konferencije za medije na međunarodnom turističkom sajmu F.re.e u Muenchenu. Većina njemačkih touroperatora ove je godine povećala broj hotela i kapacitete za Hrvatsku, kao i zračni prijevoznici koji će imati više letova nego lani, ističe Radić.

Prezentaciju hrvatske ponude za ovu godinu na konferenciji za medije, kojoj je nazočilo više od 40 novinara iz Njemačke te brojni poslovni partneri održao je v.d. direktora Glavnog ureda HTZ- a Niko Bulić. Kroz svoju prezentaciju Bulić se osvrnuo na novosti u turističkoj ponudi Hrvatske te na pozitivan rezultat turističkog prometa s ovog važnog emitivnog turističkog tržišta. Njemačka je i dalje jedno od najvažnijih hrvatskih emitivnih tržišta, a njemački turisti zauzimaju vodeće mjesto u stranom turističkom prometu Hrvatske, istaknuo je Bulić. Od ukupnog broja njemačkih turista koji odmor provode u Hrvatskoj najveći dio, njih oko pola milijuna ili 33 posto, u našu zemlju dolazi iz pokrajine Bavarske, koja je i domaćin ovog sajma.

Također je predstavio hrvatsku turističku ponudu putem mobilne aplikacije Croatia.hr te Facebook stranice Croatia. Prvi put je prikazan i novi promidžbeni film Hrvatske turističke zajednice "Bajkovita Hrvatska", a prezentacija je završena sa spotom "Oda radosti". Film, čija je glazbena podloga himna Europske unije - završni stavak Beethovenove 9. simfonije „Oda radosti“ svakako će dodatno afirmirati činjenicu da Hrvatska uskoro postaje 28. članica Europske unije.

Hrvatski štand kao i cijeli sajam izuzetno su dobro posjećeni od strane široke publike koje organizatori ove godine očekuju i više od prošlogodišnjih 100 tisuća, od kojih gotovo 80 posto dolazi na sajam s ciljem da rezervira ili kupi putovanje.