Kategorija:
Objavljeno:
Rezultati istraživanja američke kompanije Travel Leaders, a koje je objavio Reuters 30. prosinca 2011. godine, ukazuju da je više od trećine američkih putničkih agenata odabralo Hrvatsku kao najpoželjnije “nadolazeće” odredište u Europi za 2012. godinu. Istraživanje, koje je obuhvatilo 640 putničkih agencija na nacionalnoj razini, pokazalo je da će Amerikanci u 2012. godini trošiti više na putovanja u daleka odredišta, unatoč krizi na tržištu i nestabilnoj ekonomiji.
Interes američkog tržišta za hrvatska odredišta porastao je nakon što je nekoliko popularnih putničkih američkih magazina uvrstilo Hrvatsku u svoje „top“ preporuke za 2012. godinu. Travel Leaders Franchise Group najveća je franšiza putničkih agencija u Sjevernoj Americi koju čini više od 1.250 agencija. Lonely Planet odabrao Hrvatsku kao „hot“ destinaciju za 2012. godinu uvrstivši Hvar na svoju listu „Best in Travel 2012“. Renomirani magazin Conde Nast Traveller u „top 10 najboljih europskih otoka“, prema godišnjem izboru svojih čitatelja „Readers Choice Awards“, također odabire Hvar, a National Geographic u „najbolja putovanja 2012“ uvrstio je Istru.
Interes američkog tržišta za hrvatska odredišta porastao je nakon što je nekoliko popularnih putničkih američkih magazina uvrstilo Hrvatsku u svoje „top“ preporuke za 2012. godinu. Travel Leaders Franchise Group najveća je franšiza putničkih agencija u Sjevernoj Americi koju čini više od 1.250 agencija. Lonely Planet odabrao Hrvatsku kao „hot“ destinaciju za 2012. godinu uvrstivši Hvar na svoju listu „Best in Travel 2012“. Renomirani magazin Conde Nast Traveller u „top 10 najboljih europskih otoka“, prema godišnjem izboru svojih čitatelja „Readers Choice Awards“, također odabire Hvar, a National Geographic u „najbolja putovanja 2012“ uvrstio je Istru.
Reuters objava:
http://www.reuters.com/article/2011/12/30/uk-americans-travel-idUSLNE7BT00K20111230