Preko 400.000 obožavatelja na Facebook stranicama Hrvatske turističke zajednice

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 04.10.2011 - 13:25
Facebook stranica HTZ-a
Dobre pokazatelje ove turističke sezone prate i više nego odlični pokazatelji na Facebooku! Stranica www.facebook.com/croatia.hr kojom Hrvatska turistička zajednica promovira naše destinacije i regije, uvjerljivo je najpopularnija hrvatska stranica na društvenim mrežama s preko 400 tisuća obožavatelja.

Zahvaljujući atraktivnom dizajnu i iznimno kvalitetnim sadržajima te stalnoj interakciji s obožavateljima, ova je stranica u godini dana zabilježila porast od preko 240.000 novih korisnika odnosno više od 150%. Posjetitelji su prepoznali potencijal ovih stranica, mogućnost neposredne razmjene iskustava i dobivanja kvalitetnih preporuka.

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je projekt www.facebook.com/croatia.hr početkom lipnja 2009. godine, pravovremeno prepoznajući potencijal nastupa na društvenim mrežama. Na stranici se redovito objavljuju zanimljivosti, vijesti i događanja vezana za Hrvatsku kao atraktivnu turističku destinaciju. Korisnici mogu sudjelovati u nagradnim igrama, pratiti i komentirati sve sadržaje te koristiti razne tematske aplikacije koje za njih na ovoj stranici objavljuje Hrvatska turistička zajednica. Hrvatska turistička zajednica otvorila je ovaj komunikacijski kanal kako bi unaprijedila razmjenu informacija s postojećim i budućim gostima iz više od trideset zemalja svijeta, njihovo informiranje te poticanje privrženosti Hrvatskoj, u čemu je, ako je suditi po dosadašnjim pokazateljima, itekako uspjela.

Facebook stranica www.facebook.com/croatia.hr otvorena je i za sve turističke subjekte u Hrvatskoj, koji ovim putem mogu predstavljati svoju ponudu. Hoteli, kampovi, privatni iznajmljivači, organizatori manifestacija i drugi mogu se besplatno promovirati na stranici Hrvatske turističke zajednice uz zajamčenu veliku vidljivost i impresivan broj gostiju koji prati ove sadržaje.

Pored prisutnosti na Facebooku, sve je zapaženija aktivnost Hrvatske turističke zajednice i u manjoj, ali vrlo utjecajnoj društvenoj mreži Twitteru. Svojim integriranim aktivnostima na društvenim mrežama Hrvatska turistička zajednica zavrijedila je epitet trendsetera među sličnim institucijama u svijetu.