Kategorija:
Objavljeno:
U organizaciji Svjetske turističke organizacije (UNWTO) i Hrvatske pod geslom „Turizam u glavnim vijestima“, u Zagrebu će se od 12. do 13. rujna 2011. godine održati prva međunarodna konferencija, posvećena isključivo odnosu turizma i medija.
Konferencija će se baviti pitanjem zašto se turizam, unatoč činjenici što je jedan od vodećih svjetskih i najbrže rastućih gospodarskih sektora, rijetko nalazi na medijskim naslovnicama ili gospodarskim stranicama novina. Obzirom da turizam, kao izvozna kategorija, zauzima četvrto mjesto na svijetu, nakon naftne, kemijske i automobilske industrije, opravdano je očekivati snažniju podršku medija u smislu praćenja njegovog gospodarskog razvoja. Ciljevi konferencije bit će unapređenje omjera i točnosti medijskog praćenja turizma; visoko osjetljivog sektora kojem negativne novinske i senzacionalističke priče mogu lako narušiti imidž te u konačnici dovesti do gubitka radnih mjesta. Računajući na prisutnost vodećih komunikacijskih stručnjaka, konferencija će ujedno biti i prilika turističkim komunikatorima za usvajanje raspoloživih alata i strategija potrebnih za dobivanje svoje priče.
Organizirana u suradnji s Ministarstvom turizma Republike Hrvatske, te sa CNN-om kao svjetskim medijskim partnerom, „Turizam u glavnim vijestima“ okupit će predstavnike vodećih svjetskih medijskih kuća, specijaliziranih turističkih medija te komunikacijske stručnjake iz turističkog sektora iz cijelog svijeta.
Konferencija će se baviti pitanjem zašto se turizam, unatoč činjenici što je jedan od vodećih svjetskih i najbrže rastućih gospodarskih sektora, rijetko nalazi na medijskim naslovnicama ili gospodarskim stranicama novina. Obzirom da turizam, kao izvozna kategorija, zauzima četvrto mjesto na svijetu, nakon naftne, kemijske i automobilske industrije, opravdano je očekivati snažniju podršku medija u smislu praćenja njegovog gospodarskog razvoja. Ciljevi konferencije bit će unapređenje omjera i točnosti medijskog praćenja turizma; visoko osjetljivog sektora kojem negativne novinske i senzacionalističke priče mogu lako narušiti imidž te u konačnici dovesti do gubitka radnih mjesta. Računajući na prisutnost vodećih komunikacijskih stručnjaka, konferencija će ujedno biti i prilika turističkim komunikatorima za usvajanje raspoloživih alata i strategija potrebnih za dobivanje svoje priče.
Organizirana u suradnji s Ministarstvom turizma Republike Hrvatske, te sa CNN-om kao svjetskim medijskim partnerom, „Turizam u glavnim vijestima“ okupit će predstavnike vodećih svjetskih medijskih kuća, specijaliziranih turističkih medija te komunikacijske stručnjake iz turističkog sektora iz cijelog svijeta.