Kategorija:
Objavljeno:
Pred nama je još 80 posto ukupne sezone, koju je potrebno kvalitetno i savjesno odraditi, upozorio je ministar te dodao da je prošli vikend, ujedno i prvi u mjesecu srpnju te prijelazni između predsezone i glavne sezone, dokazao da najveći broj turista na odmor u Hrvatsku dolazi cestovnim putem, odnosno automobilima. Također je naglasio da je zabilježen povećan broj dolazaka domaćih turista u odnosu na ranije godine.
Kada je riječ o strukturi gostiju, ministar je istaknuo kako ih najviše možemo očekivati s naših vodećih emitivnih tržišta - njemačkog, austrijskog, slovenskog, slovačkog i češkog te dobre rezultate sa ruskog tržišta, ali nešto slabije s talijanskog i japanskog tržišta.
Govoreći o malim i obiteljskim hotelima, naglasio je kako čine 15 posto ukupnih hotelskih kapaciteta u Hrvatskoj te da se u njima ostvaruje čak 25 posto ukupnih noćenja hotelskog sektora. Pojasnio je kako mali obiteljski hoteli imaju veću prosječnu godišnju zauzetost, odnosno rade 180 dana, dok ostali hoteli u prosjeku rade 122 dana godišnje.
Da su upravo mali i obiteljski hoteli danas sve traženiji na tržištu te da su njihovi restorani razvili autohtonu gastronomsku ponudu, temeljenu na lokalnim namirnicama, potvrdio je predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela Šime Klarić te dodao da ove godine očekuju ponavljanje prošlogodišnjih rezultata ili porast do pet posto, kada je riječ o turističkom prometu malih i obiteljskih hotela.
Izbor „Adrian“, pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma, organizira Slobodna Dalmacija u suradnji sa Zračnom lukom Zagreb, Nacionalnom udrugom malih i obiteljskih hotela te Hypo Alpe Adria Bankom. Proglašenje ovogodišnjeg pobjednika će po uzoru na prošlu godinu, biti održano na jesen, u okviru Dana hrvatskog turizma.
Na događanju su, između ostalih, bili prisutni i državni tajnik za turizam Branko Grgić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić, direktor Zračne luke Zagreb Tonči Peović i predsjednik Uprave putničke agencije Atlas Denis Jukić.
Kada je riječ o strukturi gostiju, ministar je istaknuo kako ih najviše možemo očekivati s naših vodećih emitivnih tržišta - njemačkog, austrijskog, slovenskog, slovačkog i češkog te dobre rezultate sa ruskog tržišta, ali nešto slabije s talijanskog i japanskog tržišta.
Govoreći o malim i obiteljskim hotelima, naglasio je kako čine 15 posto ukupnih hotelskih kapaciteta u Hrvatskoj te da se u njima ostvaruje čak 25 posto ukupnih noćenja hotelskog sektora. Pojasnio je kako mali obiteljski hoteli imaju veću prosječnu godišnju zauzetost, odnosno rade 180 dana, dok ostali hoteli u prosjeku rade 122 dana godišnje.
Da su upravo mali i obiteljski hoteli danas sve traženiji na tržištu te da su njihovi restorani razvili autohtonu gastronomsku ponudu, temeljenu na lokalnim namirnicama, potvrdio je predsjednik Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela Šime Klarić te dodao da ove godine očekuju ponavljanje prošlogodišnjih rezultata ili porast do pet posto, kada je riječ o turističkom prometu malih i obiteljskih hotela.
Izbor „Adrian“, pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma, organizira Slobodna Dalmacija u suradnji sa Zračnom lukom Zagreb, Nacionalnom udrugom malih i obiteljskih hotela te Hypo Alpe Adria Bankom. Proglašenje ovogodišnjeg pobjednika će po uzoru na prošlu godinu, biti održano na jesen, u okviru Dana hrvatskog turizma.
Na događanju su, između ostalih, bili prisutni i državni tajnik za turizam Branko Grgić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić, direktor Zračne luke Zagreb Tonči Peović i predsjednik Uprave putničke agencije Atlas Denis Jukić.