Kategorija:
Objavljeno:
Analiza trenutnog stanja u hrvatskim EDEN odredištima, mogućnost osnivanja nacionalne EDEN mreže te zajednička promidžba na domaćem i stranom tržištu, bile su glavne teme sastanka predstavnika dosadašnjih nacionalnih pobjednika ovog projekta i predstavnika Odjela za međunarodnu suradnju pri Ministarstvu turizma i Hrvatske turističke zajednice.
Podsjećamo, izbor za Europsku destinaciju izvrsnosti (EDEN) pokrenula je Europska komisija 2005. godine za članice Europske unije, a Hrvatska je, unatoč tome što još nije članica ove zajednice, kao zemlja - kandidat dobila mogućnost sudjelovanja, ali bez prava na financijsku podršku. Dosadašnji nacionalni pobjednici su, kronološkim redom: Sveti Martin na Muri, Đurđevac, Sjeverni Velebit i Nin.
Govoreći o stanju u svojim odredištima nakon dobivanja ove prestižne nagrade, predstavnici spomenutih područja istaknuli su primjetan porast broja posjetitelja na svojim internet stranicama, povećan broj upita te u konačnici, povećan broj turističkih dolazaka, što svjedoči ne samo o važnosti ove nagrade, već i o važnosti njezine pravovremene, kontinuirane i snažne promidžbe.
Načini na koje su predstavnici turističkih zajednica/javnih ustanova promovirali svoja odredišta odnosili su se, prije svega, na postavljanje informativnih ploča s jasno istaknutim logom EDEN-a, zatim isticanje spomenutog loga i dobivene nagrade na svojim web stranicama, društvenim mrežama poput Facebooka te u raznim brošurama, na plakatima i naljepnicama te u drugim informativnim materijalima o odredištu. Od velike su važnosti u promidžbi, zaključili su, i uključivanje lokalne zajednice u tzv. EDEN priču, odnosno edukacija lokalnog stanovništva i održivost.
Osim o jačoj međusobnoj suradnji i osnivanju nacionalne EDEN mreže, putem koje bi razmjenjivali iskustva sa svojim europskim kolegama i predstavnicima projekta pri Europskoj komisiji, sudionici sastanka razgovarali su i o drugim mogućim oblicima zajedničke promidžbe.
Podsjećamo, izbor za Europsku destinaciju izvrsnosti (EDEN) pokrenula je Europska komisija 2005. godine za članice Europske unije, a Hrvatska je, unatoč tome što još nije članica ove zajednice, kao zemlja - kandidat dobila mogućnost sudjelovanja, ali bez prava na financijsku podršku. Dosadašnji nacionalni pobjednici su, kronološkim redom: Sveti Martin na Muri, Đurđevac, Sjeverni Velebit i Nin.
Govoreći o stanju u svojim odredištima nakon dobivanja ove prestižne nagrade, predstavnici spomenutih područja istaknuli su primjetan porast broja posjetitelja na svojim internet stranicama, povećan broj upita te u konačnici, povećan broj turističkih dolazaka, što svjedoči ne samo o važnosti ove nagrade, već i o važnosti njezine pravovremene, kontinuirane i snažne promidžbe.
Načini na koje su predstavnici turističkih zajednica/javnih ustanova promovirali svoja odredišta odnosili su se, prije svega, na postavljanje informativnih ploča s jasno istaknutim logom EDEN-a, zatim isticanje spomenutog loga i dobivene nagrade na svojim web stranicama, društvenim mrežama poput Facebooka te u raznim brošurama, na plakatima i naljepnicama te u drugim informativnim materijalima o odredištu. Od velike su važnosti u promidžbi, zaključili su, i uključivanje lokalne zajednice u tzv. EDEN priču, odnosno edukacija lokalnog stanovništva i održivost.
Osim o jačoj međusobnoj suradnji i osnivanju nacionalne EDEN mreže, putem koje bi razmjenjivali iskustva sa svojim europskim kolegama i predstavnicima projekta pri Europskoj komisiji, sudionici sastanka razgovarali su i o drugim mogućim oblicima zajedničke promidžbe.