Kategorija:
Objavljeno:
Oko trećina turista ove će godine u Hrvatsku doći posredstvom putničkih agencija, dok će ostale dvije trećine doći samostalno. Odluke o putovanju donosit će se u posljednjem trenutku, a najviše informacija o odredištima današnji će turist tražiti putem Interneta. Iz tog razloga moramo raznim online promidžbenim aktivnostima snažno biti prisutni u tom ključnom trenutku njihovog odabira, koji je upravo ovih dana – rekao je ministar turizma Damir Bajs na današnjem susretu s novinarima kojem je tema bila važnost online turističke promidžbe.
U ovoj godini last minute je više nego ikad potrebno prilagoditi gostu, njegovim potrebama i navikama, naglasio je ministar podsjetivši ujedno na rezultate Tomas istraživanja iz 2007. godine. Naime, u toj se godini oko 30 posto turista o odredištu informiralo putem Interneta, dok je prošle godine ta brojka porasla na čak 70 posto.
Sukladno trendu, ove je godine tako za turističku promidžbu putem Interneta izdvojeno dvostruko više sredstava u odnosu na prošlu godinu, odnosno ukupno 33,5 milijuna kuna. Spomenuta su sredstva namijenjena za povećanje internetskog prometa na web stranicama Hrvatske turističke zajednice (www.croatia.hr), zatim za bolje pozicioniranje na tražilici Google, pojačane aktivnosti na društvenim mrežama i pojačano Internet oglašavanje na vodećim hrvatskim emitivnim tržištima.
Primjera radi, samo je na Google-u u prvoj polovici ove godine mjesečno prosječno zabilježeno 14 milijuna „klikova“ na riječ „Hrvatska“. Također, prošle je godine osnovana i grupa o Hrvatskoj na društvenoj mreži Facebook, gdje je od 19 tisuća obožavatelja zabilježenih u prvom tjednu od osnivanja ta brojka danas narasla na 121 tisuću te svakim danom kontinuirano raste.
I Svjetska turistička organizacija (UNWTO) potvrdila je da je Internet danas odlučujući čimbenik za odabir odredišta. Osim toga, Euromonitor predviđa nastavak trenda rasta online bookinga koji bi do 2014. godine trebao dostići 25 posto sveukupnih rezervacija. Taj je trend, rekao je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić, zahvatio i Kinu, veliko i izazovno tržište na kojem je trenutno oko 400 milijuna korisnika Interneta. U nastavku je dodao i da su web stranice Hrvatske turističke zajednice zabilježile porast posjećenosti od 26 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, pa je samo u ovoj godini na njima zabilježeno oko 4,8 milijuna „klikova“.
U ovoj godini last minute je više nego ikad potrebno prilagoditi gostu, njegovim potrebama i navikama, naglasio je ministar podsjetivši ujedno na rezultate Tomas istraživanja iz 2007. godine. Naime, u toj se godini oko 30 posto turista o odredištu informiralo putem Interneta, dok je prošle godine ta brojka porasla na čak 70 posto.
Sukladno trendu, ove je godine tako za turističku promidžbu putem Interneta izdvojeno dvostruko više sredstava u odnosu na prošlu godinu, odnosno ukupno 33,5 milijuna kuna. Spomenuta su sredstva namijenjena za povećanje internetskog prometa na web stranicama Hrvatske turističke zajednice (www.croatia.hr), zatim za bolje pozicioniranje na tražilici Google, pojačane aktivnosti na društvenim mrežama i pojačano Internet oglašavanje na vodećim hrvatskim emitivnim tržištima.
Primjera radi, samo je na Google-u u prvoj polovici ove godine mjesečno prosječno zabilježeno 14 milijuna „klikova“ na riječ „Hrvatska“. Također, prošle je godine osnovana i grupa o Hrvatskoj na društvenoj mreži Facebook, gdje je od 19 tisuća obožavatelja zabilježenih u prvom tjednu od osnivanja ta brojka danas narasla na 121 tisuću te svakim danom kontinuirano raste.
I Svjetska turistička organizacija (UNWTO) potvrdila je da je Internet danas odlučujući čimbenik za odabir odredišta. Osim toga, Euromonitor predviđa nastavak trenda rasta online bookinga koji bi do 2014. godine trebao dostići 25 posto sveukupnih rezervacija. Taj je trend, rekao je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić, zahvatio i Kinu, veliko i izazovno tržište na kojem je trenutno oko 400 milijuna korisnika Interneta. U nastavku je dodao i da su web stranice Hrvatske turističke zajednice zabilježile porast posjećenosti od 26 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, pa je samo u ovoj godini na njima zabilježeno oko 4,8 milijuna „klikova“.