Kreativno ulaganje u lošinjski turizam

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Lošinjska turistička zajednica razvija program kreativnog odredišta. To je program razvoja turizma koji se bazira na održivom razvoju, a ujedno je dinamičan, kreativan, usmjeren na potrebe stanovnika i gostiju arhipelaga, inovativan i važna je „kooperativna strategija“. U uspješnom „destinacijskom management-u“, važan dio aktivnosti TZ Grada Malog Lošinja provodi se upravo na edukativnom programima. Edukacija na razini odredišta pokrenula je niz edukativnih programa kao što su učenje stranih jezika, uređenje interijera u privatnim smještaju, Adrianova miomirisna kuharica, vođenje kulturnih tura po otoku s iznajmljivačima, srednjoškolcima i vijećnicima TZ i Grada Malog Lošinja. Novi projekt Lošinjskim jedrima oko svijeta dostupan je svima, koji žele naučiti i implementirati u svoj rad elemente koji bi bili kvalitetan segment turističke ponude, u svrhu uvođenja projekta „u život otoka“. U planu je edukacija za e-marketing, edukacija za somelijere, kreativna kuhinja, psihologija gosta, analiza zadovoljstva gosta. Tako je 6.i 7. ožujka 2010 godine u Malom Lošinju na inicijativu Grada Malog Lošinja i turističke zajednice održana dvodnevna radionica u suradnji s Centrom za razvoj osobnosti iz Zagreba. Kako biti drugačiji i napraviti razliku na tržištu? Prof. Psihologije Boris Blažinić i prof.soc. Mirjana Burić Moskaljov održali su izuzetno važnu i jedinstvenu radionicu za turistički management Lošinja. Svrha programa je bila osnažiti razvoj organizacija usmjerenih na gosta i visokokvalitetnu uslugu. Ciljevi su bili usmjereni na utvrđivanje startne pozicije u uslužnoj utrci, otkrivanje ključnih strategija za razvoj kompetencija u funkciji povećanja učinkovitosti. Sudionici su naučili kako podizati svijest i motivaciju djelatnika za pružanje visokokvalitetne usluge. Bitno je utvrditi djelokrug rada, te imati sposobnost prepoznavanja prilika za dodanu vrijednost, te su sudionici naučili i tajne temeljne kompetencije motiviranog i učinkovitog djelatnika, piramidu izvrsnosti, te načine kako uslužnost postaje pokretač svih naših aktivnosti. Rad na podizanju kvalitete usluge temelji se, kako na razvijanju sustava, tako i na razvijanju i korištenju ljudskih potencijala. Taj rad mora biti sustavan, planiran i sveobuhvatan. Svako odredište, pa tako i Lošinj, naš otok vitalnosti, mora osigurati resurse, te ulagati u ljudski kapital kako bi stalno podizali radnu učinkovitost i kvalitetu usluga. Zbog toga u lošinjskoj turističkoj zajednici vjeruju da je ovo tek početak kreativnog i ciljanog ulaganja u kvalitetan razvoj lošinjskog turizma.