Potpisani ugovori za udruženo oglašavanje s njemačkim organizatorima putovanja

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
S ciljem što bolje turističke promidžbe na njemačkom tržištu na turističkom sajmu ITB u Berlinu potpisani su ugovori za udruženo oglašavanje između Hrvatske turističke zajednice i njemačkih organizatora putovanja. U ovoj rekordnoj godini hrvatskih ulaganja na našem ključnom emitivnom tržištu vrijednost udruženog oglašavanja i udruženih poticaja dosegnula je tako dva milijuna eura, odnosno trostruko više nego prethodne godine. Od toga je gotovo 1,8 milijuna eura namijenjeno udruženom oglašavanju s njemačkim turoperatorima, što će obuhvaća potpisivanje 29 ugovora. U ime Hrvatske turističke zajednice ugovore je potpisao direktor Glavnog ureda, Niko Bulić, s predstavnicima sljedećih šest njemačkih partnera: Adrialin, Misir, Gulliver/TUI, Atlas DMC/FTI, Thomas Cook i Globtour/Rewe Touristik. Ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice Damir Bajs pritom je zahvalio potpisnicima ugovora na preuzimanju rizika za ulaganje u hrvatsko turističko tržište te ih još jednom podsjetio na važnost njemačkog gosta u Hrvatskoj. Upravo je njemačko tržište, rekao je ministar, bilo blagonaklono prema nama u protekloj, teškoj turističkoj godini te nam dalo prijeko potreban „vjetar u leđa“. Stoga su se svim partnerima, neovisno o tome radi li se o domaćim ili stranim putničkim agencijama, osigurali isti uvjeti budući da svi imaju isti cilj – dovesti goste u našu zemlju. Također, naglasio je važnost pouzdane suradnje kao preduvjeta za onu dugoročnu te podsjetio da nam predstoji turbulentna 2010., koja neće biti teža, ali ni lakša od prošle godine. Iako je godina počela u znaku slabih rezervacija, situacija se u međuvremenu stabilizirala, zaključili su predstavnici njemačkih putničkih agencija, svjesni da je pred njima godina tzv. last minute rezervacija. Unatoč tome, uvjereni su da ovogodišnja sezona neće biti lošija od prošlogodišnje te se nadaju malo boljim rezultatima. Ono što je važno, zajedno naglašavaju, je daljnja snažna promidžba hrvatskog turizma, u kojoj bi se naša zemlja trebala predstaviti kao odredište s naglašenim identitetom, odnosno drugačije od ostalih. Neki su mišljenja da bi trebali osnažiti all inclusive ponudu te uključiti više popusta za obitelji i djecu, no svi su suglasni oko jednoga – sezona u Hrvatskoj traje prekratko. Da bi trebalo pronaći načine za produženje sezone potvrdili su i hrvatski hotelijeri, također prisutni na susretu s njemačkim organizatorima putovanja. I oni su, naime, uvjereni u potrebu jasnog pozicioniranja turističkih proizvoda, što bi potaknulo ciljane akcije prema određenim skupinama gostiju. Na kraju su naglasili važnost daljnjeg ulaganja u promidžbu, kvalitetu i ono najvažnije – ljudske resurse.