Uspješna promidžba Hrvatske turističke ponude u Americi

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: čet, 11.03.2010 - 09:00
U prestižnom Harvard Klubu u New Yorku 25. veljače 2010. godine, Predstavništvo Hrvatske turistička zajednice u Americi već treću godinu za redom organizira promidžbu Hrvatske za predstavnike medija, turoperatore i predstavnike turističkih agencija. Inače, ovu poslovnu radionicu, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Americi organizira tradicionalno uoči otvaranja NY Times travel sajma. Sudionici na poslovnoj radionici bili su TZ Grada Zagreba, agencije Amathus Travel, El-Pi Tour, Katarina Line, Miramar Travel, Obzor putovanja, Ri-AK Tours, Kontak travel,Travelana, Uniline, Kompas te hoteli Adria Terase Arbiana, Grand Villa Argentina, Odissey i Croatia. Za Hrvatsku i dalje postoji veliki interes, a na poslovnu radionicu prijavilo se čak 100 američkih partnera, poznatih američkih turoperatora koji u svojim brošurama nude programe za Hrvatsku, također na radionici su sudjelovali i predstavnici prestižnih udruga kao što su ATS, USTOA I SKAL. Održana je i tiskovna konferencija za 45 novinara, a jedna od tema bila je i bogata kulturna baština, a prisutni predstavnici medija bili su vodeći američki urednici i novinari (Jax fax, Smithsonian, National Geographic Opera News, Travel World News, Art News Magazine, Wall Street Journal i mnogi drugi). Naglasak je bio na sedam Hrvatskih UNESCO lokaliteta i na 7 novoizabranih elemenata nematerijalne kulturne baštine koji govore o Hrvatskoj tradiciji koja se njegovala stoljećima. Nazočile su i 2 TV ekipe (kineska TV iz NYC, a druga s poznatog programa " AccuWeather’ i ‘Compulsive Traveler”). Nakon završene tiskovne konferencije i poslovne radionice direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Americi Nevenka Komarica održala je i prezentaciju Kvarnera.