
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i ove godine uspješno predstavlja hrvatsku ponudu poslovnog turizma (MICE) na kongresnoj burzi Conventa, koja se održava od 18. do 20. veljače u Ljubljani. Kao vodeći B2B događaj u regiji, Conventa okuplja više od 150 izlagača i 172 kupca (hosted buyers) iz 37 zemalja, potvrđujući svoj status ključnog mjesta susreta vodećih dionika kongresne industrije srednje i jugoistočne Europe. HTZ nastavlja sustavno promovirati Hrvatsku kao idealnu destinaciju za poslovna događanja, a uz nove investicije u hotelsku i kongresnu infrastrukturu te rastuću potražnju za održivim i inovativnim eventima, Hrvatska jača svoju poziciju na europskoj MICE sceni.
Na ovogodišnjoj svečanoj dodjeli nagrada Meeting Star Awards, Zagreb i Dubrovnik, dvije vodeće hrvatske kongresne destinacije, osvojili su prestižna priznanja. Zagreb je proglašen najboljom destinacijom u kategoriji L (do 2.000 sudionika), dok je Dubrovnik trijumfirao u kategoriji M (do 1.200 sudionika). Ova nagrada još jednom potvrđuje njihovu izvrsnost i prepoznatljivost na međunarodnoj MICE sceni. Ova prestižna priznanja potvrđuju izvrsnost oba grada u pružanju vrhunskih kongresnih i poslovnih sadržaja. Uz nagrade za najbolje destinacije, Hrvatska se istaknula i u kategoriji najboljeg Spa meeting hotela, gdje je priznanje osvojio novootvoreni osječki hotel Materra, dodatno učvrstivši reputaciju zemlje kao vrhunske MICE destinacije.
Uz predstavnike HTZ-a, na ovogodišnjoj Conventi sudjeluju i Turističke zajednice Zagreba, Dubrovnika i Zadra te vodeće hrvatske hotelske i turističke tvrtke, uključujući Amadria Park, Valamar, Croatia Airlines, Arena Hospitality Group i Lošinj Hotels & Villas. Prisutnost ključnih dionika omogućuje kvalitetnu promociju hrvatske kongresne ponude, koja sve više privlači međunarodne organizatore poslovnih događanja.
Noviteti u hrvatskoj kongresnoj i hotelskoj industriji
Hrvatska na ovogodišnjoj Conventi predstavlja značajne novitete u kongresnoj i hotelskoj industriji, dodatno učvršćujući svoju poziciju jedne od vodećih MICE destinacija u ovom dijelu Europe. Među novostima ističe se otvaranje Isolano Hotela na otoku Cresu, prvog hotela u Hrvatskoj pod Marriottovom Autograph Collection oznakom, čime se obogaćuje luksuzna ponuda sjevernog Jadrana. Također, Accor grupacija proširila je svoju prisutnost u Zagrebu otvaranjem Pullman Hotela, povećavajući kapacitete prilagođene poslovnim putnicima, dok je Keight Hotel Opatija postao dio Hiltonove Curio Collection kolekcije, nudeći vrhunski smještaj na Kvarneru.
Zadar je u 2025. godini dodatno obogatio svoju kongresnu ponudu novim kapacitetima za 350 i 300 osoba u kazališnom postavu, smještenima u novom prostoru pored hotela Pinija. Uz to, grad uskoro očekuje otvaranje prvog Hyatt Regency hotela u Hrvatskoj, koji će pružati slične kongresne kapacitete. Dodatno, ovog ljeta na otoku Ugljanu započinje s radom Hotel Preko Ugljan Island, Curio Collection by Hilton, koji će doprinijeti daljnjoj diversifikaciji luksuznog smještaja u regiji. U Dubrovniku se, pak, očekuje otvaranje renovirane Grand Villa Argentine, čime se nastavlja unapređenje visokokategorizirane hotelske ponude na jadranskoj obali.
U prvoj polovici 2026. očekuje se otvaranje Valamarovog Pical Hotela u Poreču, koji se ističe modernim smještajnim kapacitetima i vrhunskim kongresnim sadržajima. Hotel nudi prostrani konferencijski centar s kapacitetom za više od 1.000 sudionika, čime Poreč, ali i cijela Istra postaju još atraktivnija destinacija za poslovna događanja i incentive putovanja.
Više informacija o hrvatskoj ponudi za poslovni turizam dostupno je na službenim stranicama HTZ-a.