Održana je 40. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a u sklopu koje su članovi vijeća usvojili prijedlog o nastavku suradnje s 39 strateških partnera u idućoj godini, za što je Godišnjim programom rada HTZ-a osiguran iznos od ukupno 2,8 milijuna eura. Riječ je o odabiru strateških partnera za provedbu marketinške suradnje za razdoblje od 2024. do 2027. godine.
Među odabranim strateškim partnerima nalaze se najveći turoperatori, aviokompanije i ostali prijevoznici, kao što su primjerice TUI, Jet2holidays, Voyamar, Karavel, ID Riva, Travel Europe, easyjet, Eurowings, Ryanair, Transavia, Volotea, KLM, LOT, SNAV i dr.
Kako se promocija hrvatskog turizma putem sporta pokazala vrlo uspješnom, na sjednici su usvojene i odluke o marketinškoj i PR suradnji s Hrvatskim vaterpolskim savezom za razdoblje od 2025. do 2028. godine, dok je isti oblik suradnje odobren s Hrvatskim košarkaškim savezom, ali za razdoblje od 2025. do 2027. godine.
Dodajmo kako je prije sjednice Turističkog vijeća održana i 10. sjednica Skupštine HTZ-a u sklopu koje je, između ostalog, potvrđen Godišnji program rada HTZ-a za 2025. godinu, a kojeg je, na svojoj prethodnoj 39. sjednici, usvojilo Turističko vijeće. Podsjećamo da sukladno novom programu HTZ u idućoj godini planira ukupni prihod od 55,3 milijuna eura, što uključuje i prihode iz posebnih fondova te da će prilikom provođenja promotivnih aktivnosti poseban fokus biti na premium segmentu ponude, ali i na manje poznatim destinacijama. Također, radit će se i na daljnjem promicanju turističke ponude u pred i posezoni te na unapređenju zračne povezanosti, a predviđena je i implementacija novih komunikacijskih alata u sklopu novog krovnog komunikacijskog koncepta.