Hrvatska turistička ponuda predstavljena u srcu Pariza

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj organiziralo je radionicu koja je okupila oko 30 vodećih francuskih agenata i turoperatora, a sve s ciljem predstavljanja turističkih potencijala naše zemlje, a osobito Šibensko-kninske županije, regije koja još uvijek nije u dovoljnoj mjeri prepoznata na francuskom emitivnom tržištu. Događanje se održalo u atraktivnom boutique hotelu smještenom u neposrednoj blizini Trijumfalne kapije u Parizu.

Radionica je izazvala veliki interes među prisutnim turoperatorima i agentima koji su s oduševljenjem dočekali priliku za dublje upoznavanje hrvatske turističke ponude. Poseban fokus bio je na eno gastronomskoj ponudi, kulturi te zaštićenoj prirodnoj baštini Šibenika i okolice, uključujući aktivnosti na otvorenome kakve pruža Nacionalni park Krka.

Večer je bila podijeljena u tri interaktivne radionice tijekom kojih su francuski agenti imali priliku otkriti prirodne i kulturne atrakcije spomenute regije,  premium hotelski smještaj kroz prezentacije hotela Armerun, Borovnik i D-Resort te mogućnosti za uživanje u prirodi. 

Događanju su prisustvovali predstavnici vodećih agencija poput Comptoir des Voyages, Parfum du monde, specijaliziranih za luksuzna i putovanja po mjeri, te Fairmoove, promotora i agencije s naglaskom na isključivo održivi turistički razvoj. 

„U Francuskoj smo prepoznati kao destinacija koja zadovoljava visoke standarde i interese različitih profila putnika, od ljubitelja luksuza do promotora održivosti. Nadalje, iz te su zemlje ostvareni odlični turistički rezultati, posebno u pred i posezoni kada su Francuzi među najbrojnijim gostima u Hrvatskoj. Ova radionica predstavlja nastavak naših redovnih aktivnosti kojima na ovom nama važnom tržištu želimo repozicionirati Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju destinaciju s bogatom ponudom različitih turističkih proizvoda“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj, dodajući da se naša zemlja često pojavljuje u renomiranim francuskim medijima.  

Tako jedan od naslova Le Figara, značajnog tiskanog i online medija, glasi „Zaboravite Grčku: ova destinacija je hit ove jeseni”.  Časopis Air France u članku "Otok uz obalu Hrvatske koji morate hitno posjetiti!", govori o otoku Lošinju za koji autor ističe da je „prirodni biser Jadrana“, a isti medij pisao je i o gastronomskom bogatstvu Hrvatske

Uz sve navedeno, u sklopu Dnevnika na France 2 prikazana je reportaža o životu svjetioničara na Velom Ratu, simbolu zadarskog arhipelaga, a kojom se najviše naglašavaju autentičnost i bezvremenska ljepota naše zemlje.