Kategorija:
Objavljeno:
U zračnoj luci Zadar 12. veljače 2010. godine održano je potpisivanje ugovora za udružene tržišne aktivnosti Hrvatske turističke zajednice sa sustavom turističkih zajednica i gospodarskim subjektima za promidžbu regionalnih avio programa za Hrvatsku u 2010. godini. Potpisivanju je uz predstavnike gospodarskih subjekata i sustava turističkih zajednica nazočio ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice Damir BAjs. U ime Hrvatske turističke zajednice ugovore je potpisao pomoćnik direktora Milo Sršen. Održati postignuti povećani udio na međunarodnom tržištu u Europi, koji je premašio dva posto i povećati ukupni udio domaćih gostiju posebnim promidžbenim aktivnostima, dva su ključna cilja ovogodišnje turističke sezone, naglasio je ministar Damir Bajs. Općenito se smatra da će i tijekom 2010. godine avioodredišta biti pod povećanim pritiskom. Zbog ekonomske krize turisti će i dalje birati odredišta do kojih će moći jednostavnije i jeftinije stići svojim osobnim automobilima, pa je stoga Ministarstvo turizma ove godine proširilo mjere za poticanje organiziranih turističkih dolazaka zračnim prijevozom u Hrvatsku, s prošlogodišnjih dva na ovogodišnja tri modela.
Plan je prema spomenutim modelima IV, V i VI organiziranim zračnim prijevozom u pred i posezoni i low cost programima u pojedine regije u Hrvatsku u 2010. godini dovesti ukupno 420.840 gostiju. Za to se planira izdvojiti ukupno 5,62 milijuna eura, dok je 2009. godine izdvojeno ukupno 2,31 milijuna eura. Preko zračnih graničnih prijelaza u 2009. godini, u Hrvatsku je ušlo 2 milijuna putnika što je 5 posto manje nego godinu prije. Od ukupnog broja putnika 82 posto su strani, što je manje za 4 posto, dok udjel zračnog graničnog prometa u ukupnom graničnom prometu iznosi 3 posto, rekao je ministar.
Na natječaj su se odazvale Turistička zajednica Istarske županije za promidžbu avio programa od Ryanair-a, Croatia Airlines, Germanwings-a i Norwegian Air-a; Turistička zajednica Zadarske županije za promidžbu avio programa od Ryanair-a; Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije za promidžbu programa Thomas Cook-a i Turistička zajednica Osječko-baranjske županije za promidžbu programa Ryanair-a.
Ukupna vrijednost svih pristiglih zahtijeva iznosi 1,85 milijuna eura, odnosno 36 posto više nego prošle godine. Udio Hrvatske turističke zajednice iznosi 925.345 eura, ili 173 posto više nego prethodne godine, što se dovodi u vezu s većom vrijednosti kandidiranih zahtjeva i promijenjenim odnosom udruživanja sredstava u korist regija i gospodarskih subjekata u regiji. Ovakvom promidžbom programa svih avioprijevoznika planira se ostvariti 290.900 putnika u Hrvatskoj u 2010. godini.
Plan je prema spomenutim modelima IV, V i VI organiziranim zračnim prijevozom u pred i posezoni i low cost programima u pojedine regije u Hrvatsku u 2010. godini dovesti ukupno 420.840 gostiju. Za to se planira izdvojiti ukupno 5,62 milijuna eura, dok je 2009. godine izdvojeno ukupno 2,31 milijuna eura. Preko zračnih graničnih prijelaza u 2009. godini, u Hrvatsku je ušlo 2 milijuna putnika što je 5 posto manje nego godinu prije. Od ukupnog broja putnika 82 posto su strani, što je manje za 4 posto, dok udjel zračnog graničnog prometa u ukupnom graničnom prometu iznosi 3 posto, rekao je ministar.
Na natječaj su se odazvale Turistička zajednica Istarske županije za promidžbu avio programa od Ryanair-a, Croatia Airlines, Germanwings-a i Norwegian Air-a; Turistička zajednica Zadarske županije za promidžbu avio programa od Ryanair-a; Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije za promidžbu programa Thomas Cook-a i Turistička zajednica Osječko-baranjske županije za promidžbu programa Ryanair-a.
Ukupna vrijednost svih pristiglih zahtijeva iznosi 1,85 milijuna eura, odnosno 36 posto više nego prošle godine. Udio Hrvatske turističke zajednice iznosi 925.345 eura, ili 173 posto više nego prethodne godine, što se dovodi u vezu s većom vrijednosti kandidiranih zahtjeva i promijenjenim odnosom udruživanja sredstava u korist regija i gospodarskih subjekata u regiji. Ovakvom promidžbom programa svih avioprijevoznika planira se ostvariti 290.900 putnika u Hrvatskoj u 2010. godini.