Predstavništvo HTZ-a u Mađarskoj organiziralo je vrlo uspješnu i posjećenu Sell radionicu, koja se 10. listopada održala u Budimpešti u hotelu Pullman. Radionica je na jednom mjestu okupila 20 hrvatskih i 45 mađarskih partnera, a za cilj je imala spajanje predstavnika hrvatskog turističkog gospodarstva s mađarskim partnerima kako bi se razgovaralo o postojećim i uspostavi novih poslovnih suradnji.
Na početku radionice održana je kratka prezentacija direktorice Predstavništva HTZ-a u Mađarskoj Ivane Herceg, koja je naglasila ovogodišnje rezultate i izdvojila najposjećenije regije i destinacije. Naime, Mađarsko tržište i ove godine bilježi rekordne rezultate pa je u prvih devet mjeseci ostvaren rast od 8 posto u dolascima i noćenjima u odnosu na lani. Najveći rast ostvaren je u prvom kvartalu te mjesecu svibnju, što dokazuje trend mađarskih turista koji u Hrvatsku sve više putuju i izvan glavne ljetne sezone.
Najveći broj dolazaka i noćenja mađarskih turista zabilježen je na Kvarneru, dok je najveći rast (+11 posto) ostvarila Istra. Gledajući destinacije, najveći broj dolazaka i noćenja ostvaren je u Crikvenici, dok je najveći rast (+17 posto) zabilježio Poreč. U sklopu radionice je predstavljen i udio agencijskih gostiju u ukupnom prometu, koji iznosi 25 posto, a sudionici su upoznati i s najvažnijim informacijama i novostima iz hrvatskog turističkog sektora.
Dodajmo kako se poslovne radionice pod nazivom „Sell Croatia“ (B2B workshop) održavaju između hrvatskih turističkih subjekata i stranih partnera, a za koncept „Sell Croatia“ je karakteristično to što se radionice održavaju isključivo na emitivnim tržištima.