HTZ na Think MICE Mashup Meetingsu u Poljskoj

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

U Varšavi je održano 11. izdanje događanja Think MICE Mashup Meetings koje već tradicionalno okuplja stručnjake iz industrije MICE segmenta. Na istome je sudjelovalo i Predstavništvo HTZ-a u Poljskoj i to u ulozi Gold Partnera

„Hrvatska je jedna od omiljenih destinacija Poljaka, što pokazuju i dobri rezultati s poljskog tržišta. Naime, prema sustavu eVisitor od početka godine zabilježili smo preko milijun dolazaka poljskih gostiju, što je oko 7% više u usporedbi s istim razdobljem lani. Poljaci cijene Hrvatsku ne samo zbog sunca i mora, već i zbog kulture, prirode, gastronomije i aktivnog turizma. Drago nam je da je i MICE sektor inspiriran Hrvatskom. Zahvaljujući direktnim letovima te različitim zanimljivim programima i aktivnostima, Hrvatska je idealna destinacija za razvoj kongresnog turizma", izjavila je Małgorzata Kowalska, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj.

Na ovogodišnjem Mashup Meetingsu sudjelovalo je oko 100 uzvanika iz poljske MICE branše. Glavna „zvijezda“ programa svakako je bio panel na temu „Susret obilježen promjenama. Transformacija, razvoj, utjecaj. U kojem smjeru ide MICE industrija?”. U raspravi koju je moderirao Michał Kalarus, glavni urednik časopisa ThinK MICE, sudjelovali su predstavnici najvećih MICE udruženja u Poljskoj: Żaneta Berus (Event Industry Association), Piotr Cieślak (SITE Poland), Paula Fanderowska (Polish Conference & Congress Association), Eliza Kozica (Meeting Professionals International Poland Chapter) i Krzysztof Pobożniak (Polish Association of Incentive Travel Organiseres SOIT). Panelisti su posebno istaknuli važnost programa namijenjenih edukaciji, školovanju i stjecanju poslovnih iskustava mladih generacija.

Organizator događanja je časopis Think MICE posvećen kongrensoj industriji. Projekt Mashup Meetings održava se od 2017. godine te je zamišljen kao niz poslovnih sastanaka u kojima sudjeluju predstavnici MICE industrije. Riječ je o odličnoj platformi za razmjenu informacija, iskustava, kao i za uspostavu novih poslovnih odnosa i kontakata.