Stručni suradnik / specijalist za internetske stranice (m/ž)

-

Hrvatska turistička zajednica
objavljuje natječaj za primanje u radni odnos na radno mjesto
„stručni suradnik/specijalist za internetske stranice“
(m/ž)


 

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi reorganizaciju poslovanja i  želi osnažiti radni tim unutar organizacije.


Što nudimo:

  • rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
  • redovita, odgovarajuća primanja;
  • ugodno radno okruženje u motivirajućem timu;
  • kontinuirano stručno usavršavanje;
  • lokacija u centru Zagreba.


Opis poslova:

  • upravljanje  i unos sadržaja na internetske stranice kojima upravlja Hrvatska turistička zajednica;

  • sudjelovanje u razvoju i optimizaciji internetskih stranica, planiranje potrebnih nadogradnji, razvoj i unapređenje funkcionalnosti, strukture i arhitekture stranica, testiranje novih funkcionalnosti, prijava bugova, izvještavanje kroz ticketing sustav;

  • komunikacija i koordinacija s drugim timovima unutar Hrvatske turističke zajednice koji rade na osmišljavanju, brendiranju i pripremi sadržaja za portal, poslovne stranice i mobilnu aplikaciju; 

  • sudjelovanje u SEO optimizaciji portala kojima upravlja Hrvatska turistička zajednica;

  • izrada web formi za prijavu sudionika za razne svrhe (skupovi, radionice, sajmovi i sl.);

  • priprema podataka za import veće količine sadržaja koristeći Excel ili Google Sheets tablice;

  • osnovna obrada fotografija;

  • pružanje podrške djelatnicima lokalnih turističkih zajednica vezano za objavu sadržaja na croatia.hr;

  • sudjelovanje u razvoju novih aplikacija i projekata;

  • ostali poslovi u skladu s godišnjim programom rada, strateškim dokumentima i ostalim aktima HTZ-a.


Poželjna znanja i kompetencije:

  • dvije ili više godina radnog iskustva na poslovima vezanim uz CMS (WordPress, Joomla, Drupal, EDIT CMS…);

  • poznavanje procesa upravljanja i administriranja internetskim stranicama i portalima;

  • poznavanje procesa optimizacije za tražilice – SEO;

  • poznavanje osnova HTML/CSS te JavaScripta;

  • poznavanje dobre prakse web dizajna i osnova razvoja weba te poznavanje principa kreiranja korisničkog iskustva (UX/UI);

  • osnovno poznavanje alata za obradu fotografija (Adobe Photoshop ili sl.);

  • prednost je odlično poznavanje Microsoft Excel (poznavanje naprednih funkcija poput pivot tablica, VLOOKUP, formule…; prednost certifikat);

  • prednost je poznavanje osnova online marketinških alata i procesa;

  • sposobnost analitičkog i logičkog razmišljanja;

  • razvijena sposobnost komuniciranja;

  • samostalnost u obavljanju posla, ali i sposobnost funkcioniranja u timu;

  • proaktivnost i preuzimanje inicijative kada je to potrebno;

  • odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama.


Propisani uvjeti za radno mjesto*:

  • završen najmanje stručni studij ili preddiplomski sveučilišni studij;

  • najmanje jedna godina radnog iskustva na poslovima koji odgovaraju stupnju stečene stručne spreme iz točke 1;

  • znanje jednoga stranog jezika;

  • znanje rada na osobnom računalu.

* sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/22)


Potrebna dokumentacija uz prijavu:

  • životopis;

  • dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda, certifikata i slične dokumentacije);

  • uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).

HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.


Napomena: Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.

Testiranje kandidata:
HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.

Način prijave:
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu.

U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.

Rok za prijavu:
10 dana od objave oglasa.