Hrvatska MICE ponuda predstavljena u sklopu m&i Lisabon 24

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

U Lisabonu je od 25. do 28. kolovoza uspješno održan m&i Lisabon 24 u organizaciji britanske tvrtke Worldwide Events, jednog od vodećih organizatora specijaliziranih za kongresnu i incentive industriju. Događanju je prisustvovala i Hrvatska turistička zajednica pa je tako uspješno predstavljena MICE ponuda naše zemlje, a od hrvatskih sudionika sudjelovali su još TZ grada Dubrovnika, Grand hotel Lav i Esplanade Zagreb
 

Svi su sastanci bili unaprijed dogovoreni i to preko online portala gdje su tzv. buyeri i supplieri navodili svoje preferencije na temelju kojih je umjetna inteligencija, sukladno profilima i željama sudionika, definirala parove za sastanke. Tako je tijekom tri dana održano više od 40 sastanaka na svakom od 145 stolova gdje su se prezentirali ponuđači čiju je ponudu razgledavalo ukupno 151 buyera. Osim više od ukupno 40.000 održanih sastanaka, sudionici su imali prilike ostvariti dodatne kontakte u neformalnim druženjima tijekom događanja.
 

Bitno je naglasiti kako se poslovni skupovi održavaju tijekom cijele godine, no ipak najčešće izvan glavne sezone što pridonosi ostvarenju jednom od strateških ciljeva hrvatskog turizma, a to je povećanje broja noćenja izvan glavne ljetne sezone. Osim toga, prema dosadašnjim TOMAS istraživanjima, potrošnja sudionika poslovnih skupova najveća je u odnosu na druge goste prema glavnom motivu jer u pravilu sudionici koriste proizvode i usluge visoke kvalitete. Dodajmo i to kako sudionici poslovnih skupova često spajaju poslovno putovanje s privatnim pa rado ostaju i duže na destinaciji otkrivajući njenu ukupnu turističku ponudu.