Hrvatska turistička zajednica
objavljuje natječaj za primanje u radni odnos na radno mjesto
„specijalist za naplatu prihoda“
(m/ž)
Što nudimo:
- rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
- lokacija u centru Zagreba;
- odgovarajuća primanja;
- ugodno radno okruženje u motivirajućem timu;
- kontinuirano stručno usavršavanje.
Poželjna znanja i kompetencije:
- završen najmanje stručni studij ili preddiplomski sveučilišni studij ekonomskog usmjerenja;
- najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima;
- razumijevanje poreznog i računovodstvenog zakonodavstva u Hrvatskoj;
- iskustvo iz djelokruga rada sustava turističkih zajednica i/ili iskustvo u suradnji sa sustavom turističkih zajednica;
- znanje jednoga stranog jezika;
- izrazita sposobnost logičnog razmišljanja;
- samoinicijativnost i dobre komunikacijske vještine;
- izražene numeričke i analitičke sposobnosti;
- točnost, ažurnost, sistematičnost, fleksibilnost;
- odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama (MS Windows, MS Office i sl.).
Opis poslova:
- evidentira i prati stanje dugovanja i naplate turističke pristojbe i turističke članarine;
- vodi evidencije o potraživanjima po svim vrstama prihoda, poduzima mjere za naplatu sukladno zakonskim propisima i
- daje prijedloge mjera za poboljšanu naplatu prihoda;
- sudjeluje u izradi programa i plana rada vezanih uz aktivnosti naplate izvornih prihoda turističkih zajednica;
- prati i nadzire stečajne i likvidacijske postupke obveznika, vrši obračun zakonske zatezne kamate i ostalih vrsta kamata,
- izrađuje opomene, rješava zahtjeve po pitanju više ili pogrešno uplaćenih sredstava na zahtjev uplatitelja;
- prati promjene zakonskih propisa, te daje prijedloge za primjenu istih u svom radu;
- surađuje s turističkim zajednicama oko uspostave modela naplate prihoda.
Propisani uvjeti za radno mjesto*:
- završen najmanje stručni studij ili preddiplomski sveučilišni studij;
- najmanje jedna godina radnog iskustva na poslovima koji odgovaraju stupnju stečene stručne spreme iz točke 1;
- znanje jednoga stranog jezika;
- znanje rada na osobnom računalu.
*sukladno čl. 14. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/22)
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
- životopis;
- dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda, certifikata i slične dokumentacije);
- uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).
HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.
Napomena:
Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
Testiranje kandidata:
HTZ može odlučiti provesti testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Način prijave:
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu. U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.
Rok za prijavu:
10 dana od objave oglasa.