Administrator/viši administrator/administrator specijalist (m/ž)

-

Hrvatska turistička zajednica
objavljuje natječaj za primanje u radni odnos na radno mjesto
„administrator/viši administrator/administrator specijalist“
(m/ž)

Što nudimo:

  • rad u stabilnoj i respektabilnoj instituciji;
  • lokacija u centru Zagreba;
  • odgovarajuća primanja;
  • ugodno radno okruženje u motivirajućem timu;
  • kontinuirano stručno usavršavanje.

 

Poželjna znanja i kompetencije:

  • izvrsne komunikacijske vještine, potrebne za svakodnevnu komunikaciju s različitim dionicima;
  • odlične organizacijske sposobnosti, koje uključuju izvrsnost u upravljanju kalendarom i organizaciji sastanaka, putovanja i sličnih aktivnosti;
  • diskrecija i povjerljivost u radu s osjetljivim informacijama;
  • točnost i pedantnost;
  • sklonost timskom radu;
  • potvrda o edukacijama vezano za specifičnosti radnog mjesta.
     

Opis poslova:

  • pomoć u pripremi, izradi i obradi različitih dokumenata, uključujući izvještaje, prepiske, prezentacije, zapisnike i osnovnu financijsku dokumentaciju;
  • pomoć u kreiranju jasnih, preciznih i profesionalno pisanih materijala koji efikasno prenose informacije i zadovoljavaju potrebe ciljne publike;
  • odgovaranje na telefonske pozive, preusmjeravanje poziva i preuzimanje poruka;
  • korespondencija putem e-maila, uključujući odgovaranje na upite, prosljeđivanje i trijažu;
  • zakazivanje i organizacija sastanaka, konferencija i poslovnih putovanja;
  • koordinacija i organizacija internih i eksternih poslovnih događaja; 
  • upravljanje kalendarom i terminima obaveza, praćenje rokova, obaveza i troškova;
  • pomoć pri obradi financijske dokumentacije;
  • rješavanje neplaniranih zadataka i situacija koji se javljaju u svakodnevnom poslovanju.
     

Propisani uvjeti za radno mjesto*:

  • završena najmanje srednja škola u četverogodišnjem trajanju;
  • znanje jednoga ili više stranih jezika;
  • poznavanje rada s računalom i osnovnim programima kao što su Microsoft Office paket (Word, Excel, PowerPoint).



Potrebna dokumentacija uz prijavu:

  • životopis;
  • dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije);
  • uvjerenje o kaznenom postupku („uvjerenje o nekažnjavanju“ nadležnog suda).

HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.

Napomena:
Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.

Testiranje kandidata:
HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.

Način prijave:
Zamolbe s pripadajućom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem linka na elektroničku prijavu. 
U obzir će se uzimati isključivo prijave zaprimljene putem portala MojPosao.

Rok za prijavu:
10 dana od objave oglasa.