Hrvatska turistička zajednica je ususret samoj špici sezone pokrenula promotivnu kampanju na temu nautike i sigurnosti Hrvatske kao turističke destinacije, a sve s ciljem daljnjeg pozicioniranja Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne destinacije za odmor i putovanja. Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se sve do 20. srpnja, a uključeno je šest tržišta, odnosno Njemačka, Austrija, UK, Španjolska, Italija i Švedska.
„Ulazimo u samu špicu sezone kada će u našoj zemlji na dnevnoj bazi boraviti preko milijun gostiju. Značajan dio njih dolazi nam upravo zbog nautike, jednog od turističkih proizvoda po kojem je Hrvatska itekako dobro prepoznata u globalnim okvirima. Ovom kampanjom svim posjetiteljima želimo dodatno približiti ukupnu nautičku ponudu naše zemlje, ali i istaknuti činjenicu kako je sigurnost boravka u hrvatskim destinacijama na vrlo visokim razinama. Navedeno, između ostalog, potvrđuje i nedavno istraživanje Numbea prema kojem je Hrvatska najsigurnija europska zemlja za šetnju noću“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako se pojačane promotivne aktivnosti provode putem online kanala komunikacije.
Uz već postojeći video o nautičkom turizmu, Hrvatska turistička zajednica izradila je još tri videa za oglašavanje na društvenim mrežama (Instagram i TikTok) s posebnim naglaskom na Njemačku, Austriju, Italiju i UK. Svaki je video u trajanju od 30ak sekundi te se pritom na zanimljiv način govori o sigurnosti Hrvatske kao turističke destinacije. Istaknute su 24 aktivnosti koje gosti mogu doživjeti tijekom 24 sata boravka u našoj zemlji, a brojne se pratitelje na društvenim mrežama upoznaje i s fjakom kao posebnim stanjem uma i načinom odmora kakav mogu doživjeti samo u Hrvatskoj.
Dodajmo kako podaci sustava eVisitor pokazuju da trenutno u Hrvatskoj boravi oko 800 tisuća gostiju od kojih je najviše u Istri, Splitsko-dalmatinskoj županiji te na Kvarneru, a gledano prema destinacijama u Rovinju, Viru, Umagu, Dubrovniku te Poreču. U Hrvatskoj je trenutno najviše gostiju s tržišta Njemačke, Slovenije, domaćeg tržišta, Češke, Poljske i Austrije.