HTZ upoznao češke novinare s turističkim atrakcijama Hrvatske

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Posebna prezentacija za novinare koju su zajednički organizirali Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Češkoj i turistička agencija Čedok u suradnji s Ministarstvom vanjskih poslova Češke Republike i Udrugom putničkih agencija  (ACK ČR) održana je u Pragu kao odličan uvod u glavnu turističku sezonu. 

Glavni cilj bio je predstavljanje Hrvatske, omiljene češke destinacije za odmor te informiranje o najnovijim turističkim trendovima i mogućnostima za češke goste u nadolazećem ljetnom razdoblju.  

Događanje je okupilo neke od ključnih čeških medija, kao što su Češka televizija i CNN Prima News te radio Český rozhlas i radio Impuls. 

„Raduje nas što češki turisti Hrvatsku počinju otkrivati i izvan ljetnih mjeseci, a osim boravka na moru u glavnoj sezoni, posjećenost se povećava i u mjesecima prije i poslije godišnjih odmora, odnosno u proljeće i jesen, kada Jadran ima ugodne temperature, idealne za otkrivanje slikovitih gradića, kulturnih spomenika i prekrasne prirode na obali, ali i unutrašnjosti. Svim gostima iz Češke želim ugodno ljeto te lijep i siguran odmor u Hrvatskoj", izjavio je Miodrag Mlačić, direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice za Češku i Slovačku. 

Prilikom susreta istaknuto je da su cijene putovanja u Hrvatsku usporedive s prošlogodišnjima te da u ovoj ljetnoj sezoni ne dolazi do masovnijeg poskupljenja aranžmana. Konačni izdatak za odmor u Hrvatskoj ne može se paušalizirati i nije za svakog gosta isti; on se formira preferencijama samih gostiju, naglasili su sudionici. 

Pavel Pešek iz češkog Ministarstva vanjskih poslova apelirao je da Česi moraju pažljivo planirati putovanje, poštivati prometne propise, registrirati se u sustav DROZD i ugovoriti putno osiguranje, dodavši da će i ove godine u Hrvatskoj biti prisutni češki policajci kako bi pomogli sunarodnjacima u komunikaciji s hrvatskom policijom te da se ponovo otvaraju sezonski konzulati u Rijeci i Splitu.

„Hrvatska nastavlja održavati svoju popularnost kao turistička destinacija, ne samo među individualnim putnicima, već i iz perspektive putničkih agencija. Hrvatska turistička ponuda obuhvaća izlete, ali i indivudalne usluge i doživljaje, poput plovidbe slikovitom hrvatskom obalom. Česi, osim automobila, prilikom putovanja u Hrvatsku sve više biraju avio prijevoz, zbog odlične povezanosti s ovom prekrasnom destinacijom“, sažeo je Michal Veber, direktor ACK ČR.

Dodajmo kako su u dosadašnjem dijelu godine, zaključno s 26. svibnjem, Česi u Hrvatskoj ostvarili više od 46.000 dolazaka i preko 183.000 noćenja, što je u odnosu na lani +12% u dolascima i +5% u noćenjima.