Američki magazin Global Traveler organizirao je u Philadelphiji 12. godišnju dodjelu nagrada Leisure Lifestyle Awards, a čitatelji ovog popularnog magazina, već drugu godinu za redom, izglasali su Dubrovnik kao najbolje odredište za grupna putovanja - Best Leisure Destination for Groups. Nagradu je preuzela Ela Urlić-Jakić iz Predstavništva HTZ-a u SAD-u.
„Priznanja poput ovoga potvrđuju odličnu poziciju Hrvatske na turističkoj karti svijeta. Drago nam je što smo ponovo prepoznati kao kvalitetna, atraktivna i održiva destinacija te što je je aktualni šampion hrvatskog turizma, grad Dubrovnik, zauzeo vodeće mjesto u društvu globalno popularnih i renomiranih destinacija“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši da je od svih dalekih tržišta za hrvatski turizam najvažnije upravo američko tržište.
U kategoriji u kojoj je Dubrovnik zauzeo prvo mjesto našla su se odredišta kao što su: Italija, Cabo San Lucas u Meksiku, Kostarika i Napa Valley u Kaliforniji. Osim u ovoj kategoriji, čitatelji su odlučivali i o najboljim destinacijama i objektima u kategorijama kao što su Best Historical Attractions, Best Adventure Destination, Best Leisure Destination, Best International Ski Destination, Best Luxury Cruise Line, Best Golf Destination, Best All-Inclusive Resort i dr.
„Ove su nagrade u sektoru turizma visoko cijenjene jer se temelje isključivo na glasovima čitatelja, a nama je iznimno drago što su oni i ovom prilikom prepoznali i nagradili naš Dubrovnik. Veseli nas što smo istaknuti po svojoj kvaliteti i ponudi na velikom i nama vrlo važnom američkom tržištu na kojem upravo Dubrovnik uživa status najpopularnije hrvatske destinacije“, poručio je Miroslav Drašković, direktor TZ grada Dubrovnika.
Dodjelom nagrada magazin Global Traveler ističe ono najbolje u sektoru putovanja. „Ove nagrade su visoko cijenjene i nepristrane, a temelje se isključivo na glasovima čitatelja te na taj način nagrađuju najbolje u sektoru putovanja i to turističke destinacije, hotele, avio prijevoznike, zračne luke, krstarenja te razne turističke proizvode i usluge“, pojasnila je Leila Krešić-Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u SAD-u.
Također, s više od 817 tisuća čitatelja, Global Traveler predstavlja jedno od važnijih mjesta povezivanja brojnih ljubitelja putovanja s turističkim destinacijama i subjektima diljem svijeta, a istraživanja pokazuju kako njegovu publiku čine uglavnom Amerikanci više kupovne moći.
Dodajmo kako su u dosadašnjem dijelu godine Amerikanci u Hrvatskoj ostvarili 103.000 dolazaka i 266.000 noćenja, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 9 posto u dolascima i 6 posto u noćenjima.
Detaljniji popis kategorija i nagrađenih odredišta možete pronaći na linku.