Predmet nabave: Testiranje krovnog komunikacijskog koncepta Big idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije
Evidencijski broj nabave: 007/24
Rok za dostavu ponuda: 29. travnja 2024. godine do 12:00 sati (CET).
ISPRAVAK NATJEČAJNE DOKUMENTACIJE
U natječajnoj dokumentaciji došlo je do korekcije unutar točke 4.1. Inačica ponude 1. – 8 tržišta
Ispravak se odnosi na veličinu uzorka n=4.800, umjesto n=5.400
Ispravak je učinjen i u natuknici ispod rečenice:
Ponudu je potrebno izraditi za tržišta: Austrije, Italije, Njemačke, Francuske, Ujedinjene Kraljevine, Švedske, Poljske i Nizozemske
• ukupan uzorak n=4.800, odnosno n=600 po pojedinom emitivnom tržištu
te u Prilogu 1. Ponudbeni list na stavci Inačica ponude 1. – 8 tržišta, n=4.800