Kategorija:
Objavljeno:
Povodom obilježavanja 60. godišnjice European Travel Comission (ETC) na
američkom kontinentu održana je posebna konferencija na kojoj su
aktualne teme bile kako slijediti najnovije trendove u turističkoj
industriji Europe, kako sačuvati okoliš s posebnim naglaskom na eko
programe te kako organizirati turističku 2009. godinu. Tiskovna
konferencija održana je u prestižnim prostorijama nove zgrade New York
Times-a, a nazočilo je više od 300 uzvanika. Hrvatski predstavnik bila
je direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u New
Yorku, Nena Komarica.
Avio industriju predstavila je „Delta", najjači američki avio-prijevoznik s najviše polazaka za Europu. Partneri koji su posjetili tiskovnu konferenciju važni su turoperatori s kojima Hrvatska turistička zajednica intenzivno surađuje (Tauck, General Tours, Central Holidays).
Jedan od glavnih govornika bio je i Arthur Frommer koji je objavio najpoznatije turističke vodiče, među kojima i najpopularniji i najčitaniji vodič u Americi „Arthur Frommer Guide". Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u New Yorku je još 2006. godine dogovorilo objavljivanje samostalnog vodiča o Hrvatskoj, koji je ove godine doživio treće izdanje.
Također, predstavljena je i najnovija publikacija pod nazivom „You and Europe", Trendovi za 2009. te je bitno napomenuti da je u istu publikaciju uvršten i kontinentalni dio Hrvatske - Stara Kapela, pod nazivom ‘It takes a village'.
Hrvatska je zastupljena u svim američkim medijima te je do sada bila spomenuta u trendovima Europe 2009., čak 2 puta između 39 zemalja članica.
Avio industriju predstavila je „Delta", najjači američki avio-prijevoznik s najviše polazaka za Europu. Partneri koji su posjetili tiskovnu konferenciju važni su turoperatori s kojima Hrvatska turistička zajednica intenzivno surađuje (Tauck, General Tours, Central Holidays).
Jedan od glavnih govornika bio je i Arthur Frommer koji je objavio najpoznatije turističke vodiče, među kojima i najpopularniji i najčitaniji vodič u Americi „Arthur Frommer Guide". Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u New Yorku je još 2006. godine dogovorilo objavljivanje samostalnog vodiča o Hrvatskoj, koji je ove godine doživio treće izdanje.
Također, predstavljena je i najnovija publikacija pod nazivom „You and Europe", Trendovi za 2009. te je bitno napomenuti da je u istu publikaciju uvršten i kontinentalni dio Hrvatske - Stara Kapela, pod nazivom ‘It takes a village'.
Hrvatska je zastupljena u svim američkim medijima te je do sada bila spomenuta u trendovima Europe 2009., čak 2 puta između 39 zemalja članica.