Hrvatska turistička zajednica od danas započinje po prvi puta promidžbenu kampanju na BBC World news-u. Kampanja oglašavanja će trajati 12 tjedana, a emitirat će se diljem Europe, Bliskog Istoka, Azije i Australije. Spot „Mediteran kakav je nekad“ u trajanju od 30 sekundi prikazuje Hrvatsku kao zemlju različitosti, kristalno čistog mora te bogate kulturne i prirodne baštine s naglaskom na slogan Mediteran kakav je nekad bio. Pojačavanje globalnog TV oglašavanja dio je ukupnih promidžbenih aktivnosti hrvatskog turizma u ovoj godini, pri čemu je BBC World odabran kao TV mreža namijenjena svjetskoj publici. Kroz promidžbenu kampanju na BBC World News-u gledatelje i potencijalne turiste želi se upoznati s ljepotama hrvatske, ali i prenijeti poruku da je Hrvatska ekološki očuvana zemlja te zanimljivo kulturno turističko odredište.
Oglašavanje hrvatskog turizma po prvi puta na BBC World News-u
Kategorija:
Objavljeno: