Intenzivna promidžba Hrvatske na stranim tržištima

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: sri, 18.03.2009 - 00:00

Hrvatska turistička zajednica i u drugoj polovici mjeseca nastavlja promidžbu na turističkim sajmovima. Tako će se hrvatska turistička ponuda predstaviti na sajmu MITT u Moskvi u periodu od 18.-21. ožujka na štandu od 208 m2. Hrvatska turistička zajednica prezentirat će turističku ponudu sa suizlagačima, Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije, Turističkom zajednicom Šibensko-kninske županije, Turističkom zajednicom grada Zagreba i otoka Krka, Aurorom Maris, Adriatic Toursom, Marco Polom, Laguna Tradeom, Kempinskim i Hrvatskom gospodarskom komorom te nekolicinom ruskih partnera. Rusko emitivno turističko tržište postalo je vrlo važan faktor ukupnog turističkog prometa koji se ostvaruje u Hrvatskoj, a ruski turisti postali su prepoznatljiv čimbenik ukupnih hrvatskih turističkih događanja, osobito zbog toga što potražuju kvalitetne segmente turističke ponude.

Sajam TUR u Goetheborgu u trajanju 19.-22. ožujka predstavit će turističku ponudu Hrvatske na štandu od 209 m2. U istom vremenskom periodu hrvatska turistička ponuda predstavlja se i na sajmu MAP - Le monde a Paris u Francuskoj. U sklopu održavanja sajma u VIP CLUBU uz gastro prezentaciju i glazbeni program predstavit će se i svih pet županija klastera Slavonija, Osječko - baranjska, Brodsko - posavska, Požeško - slavonska, Virovitičko - podravska i Vukovarsko - srijemska županija. Također, od 25. - 27. ožujka održava se i sajam UITT u Kijevu gdje će se uz Hrvatsku turističku zajednicu predstaviti i turističke zajednice Zagreba i otoka Krka.