Dodatna promidžba hrvatske turističke ponude, koju provodi Hrvatska turistička zajednica, pojavila se upravo ovih dana na nizu vanjskih oglasnih sredstava u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Rumunjskoj, Makedoniji i Ukrajini, dok u Poljskoj počinje 15.svibnja 2009. godine.
Riječ je o komunikacijskim porukama koje se donekle razlikuju od tržišta do tržišta. Tako poruka za Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Makedoniju glasi ''KAD SRCE KAŽE LJETO, KAŽE JADRAN!'', a za Ukrajinu i Rumunjsku ''DOŽIVITE LJEPOTU RAZNOLIKOSTI!'', uz potpis Hrvatska: Tako lijepa, tako blizu. Za Poljsku to je ''KAD SRCE KAŽE LJETO, KAŽE HRVATSKA!'' uz ranije već korištenu poruku: Hrvatska. Mala zemlja za veliki odmor. U konačnici, u Hrvatskoj poruka koja će se pojaviti na televiziji, radiju, tisku i na vanjskim oglasima glasi ''KAD SRCE KAŽE LJETO, KAŽE HRVATSKA!'', uz potpis: Hrvatska. Tako lijepa, tako naša.
Riječ je o komunikacijskim porukama i konceptima, čiji je temeljni cilj izazvati pozitivne emocije i ozračje tj. u konačnici pozitivni poziv (appeal) kod potencijalnih korisnika odnosno turista u zemljama komunikacijskog obuhvata. Slogan "Mediteran kakav je nekad bio" i nadalje ostaje temeljni odnosno krovni slogan hrvatskog turizma i Hrvatske turističke zajednice u 2009. godini.