Migracija, nadogradnja i održavanje informacijskog sustava eVisitor

Status: Arhiviran
Datum početka
Datum isteka

Predmet nabave: Migracija, nadogradnja i održavanje informacijskog sustava eVisitor

Evidencijski broj nabave: 008/2023

Rok za dostavu ponuda: 18.10.2023. godine do 12:00 sati (CET).

ISPRAVAK TEKSTA DOKUMENTACIJE ZA NADMETANJE

U dokumentaciju za nadmetanje došlo je do korekcija unutar sljedećih točaka:

  • 4. OPIS PREDMETA NABAVE

Migrirano rješenje (uključujući isporuke za Grupu 1. i Grupu 2.) mora predstavljati originalno autorsko djelo HTZ-a, a za koje je odabrani Ponuditelj dužan osigurati da u pogledu navedenog ne postoje nikakva prava trećih osoba po osnovi intelektualnog vlasništva koja bi ograničavala ili onemogućavala Naručitelja ili bilo koju treću osobu u neograničenom korištenju takvog autorskog djela.

  • 12. ROK ISPORUKE I PLAĆANJE

Za Grupu 1. završni rok za dovršetak migracije je 12 mjeseci od trenutka potpisivanja Ugovora, a dinamika plaćanja i iznosi plaćanja su definirani na sljedeći način:

  • Fazu 1. Analiza i dizajn                   5% od ugovorene cijene stavke 1. Troškovnika,
  • Fazu 2. Implementacija                 20% od ugovorene cijene stavke 1. Troškovnika,
  • Fazu 3. Implementacija                 25% od ugovorene cijene stavke 1. Troškovnika,
  • Fazu 4. Testiranje                             30% od ugovorene cijene stavke 1. Troškovnika,
  • Fazu 5. Produkcija                           20% od ugovorene cijene stavke 1. Troškovnika.

 

Rokovi plaćanja za održavanje i sate nadogradnji biti će određeni ugovorom.

Za Grupu 2. završni rok za uspostavu nove infrastrukture (razvoj) je 4 mjeseca od trenutka potpisivanja Ugovora, uz obvezu prisutnosti tijekom migracije aplikacije iz Grupe 1.,  a dinamika plaćanja i iznosi plaćanja su definirani na sljedeći način:

  • Fazu 1. Analiza i dizajn                   5% od ugovorene cijene stavke 4.,5. i 6. Troškovnika,
  • Fazu 2. Implementacija                 20% od ugovorene cijene stavke 4.,5. i 6. Troškovnika,
  • Fazu 3. Testiranje                             30% od ugovorene cijene stavke 4.,5. i 6. Troškovnika,
  • Fazu 4. Implementacija

i optimizacija                                          25% od ugovorene cijene stavke 4.,5. i 6. Troškovnika,

  • Fazu 5. Produkcija                           20% od ugovorene cijene stavke 4.,5. i 6. Troškovnika.
  • 18.2  Jamstvo za uredno izvršenje ugovora i Jamstveni rok

Jamstvo se izdaje u korist Naručitelja, u apsolutnom iznosu izraženom u visini 10% vrijednosti samog ugovora (bez PDV-a) s rokom važenja do ispunjenja svih ugovorom preuzetih obveza, koji završava isporukom predmetnog rješenja, odnosno potpisivanja primopredajnog zapisnika, dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom