Edukacija 2014.

Edukacija - projekt obrazovanja djelatnika sustava turističkih zajednica i zaposlenika ostalih subjekata javnog i privatnog turističkog sektora

Hrvatska turistička zajednica sukladno Programu rada za 2014. godinu provodi projekt obrazovanja djelatnika sustava turističkih zajednica i zaposlenika ostalih subjekata javnog i privatnog turističkog sektora kako bi se unaprijedila njihova marketinška znanja, a time i poboljšala učinkovitost promocije na mikro i makro razini.

Slijedom navedenog, Hrvatska turistička zajednica u suradnji s tvrtkama Janus Pim i Algebra nudi specijalizirane obrazovne programe podijeljene u tri područja edukacije pomoću kojih će sudionici predavanja iz svih razina sustava turističkih zajednica te svih razina javnog i privatnog turističkog sektora dobiti ne samo relevantna teorijska, nego prije svega praktična znanja o načinima poboljšanja svojih aktivnosti vezanih uz sve naprijed navedene sadržaje.

Edukacija je namijenjena rukovoditeljima i menadžerima na visokim pozicijama u javnom i privatnom sektoru, višem i srednjem menadžmentu sustava turističkih zajednica (Hrvatska turistička zajednica, turističke zajednice županija, gradova, općina i mjesta) te predstavnicima svih segmenata turističke industrije. Edukacija bi trebala rezultirati poboljšanjem praktičnih znanja i vještina polaznika te mogućnošću njihove neposredne primjene u daljnjem operativnom djelovanju/poslovanju.
Tvrtke koje će provoditi edukaciju imaju sve relevantne kvalifikacije i iskustvo te predavače s vrhunskim edukacijskim sposobnostima za obrazovanje u tri područja koja su predmet edukacije u ovoj godini, a to su:

  1. Razvoj DMO,
  2. Razvoj selektivnih oblika turizma i proizvoda za tržišta posebnih interesa,
  3. Internet marketing.


Predviđeno je da se do kraja studenoga ove godine održe predavanja na nekoliko lokacija u navedenim područjima i to kako slijedi.

  1. Razvoj DMO – Zagreb, Osijek, Opatija/Pula, Zadar, Split, Dubrovnik
  2. Razvoj selektivnih oblika turizma i proizvoda za tržišta posebnih interesa – Zagreb, Osijek, Opatija/Pula, Zadar, Split, Dubrovnik, Šibenik, Tuheljske toplice, Daruvar
  3. Internet marketing - Zagreb, Osijek, Opatija/Pula, Zadar, Split, Dubrovnik.


Za seminare se ne naplaćuje kotizacija, a broj mjesta je ograničen.

Detaljnu tablicu s naznačenim područjima edukacije, modulima, sadržajem edukacije, trajanjem edukacije, brojem lokacija, ciljanom skupinom polaznika za područja edukacije možete preuzeti ovdje: