U Londonu održan sastanak s predstavnicima BBC-a na temu daljnje suradnje

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: čet, 09.10.2014 - 11:10
sastanak na BBC-u
Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić i ministar turizma Darko Lorencin, u okviru službenog posjeta Londonu, sastali su se jučer s predstavnicima BBC-a, Seanom O'Harom, starijim potpredsjednikom te Ingom Lovric-Kemp, producenticom emisije Travel Show. Tom prilikom razgovarali su o budućim promotivnim aktivnostima, produkciji emisija kojima će se promovirati Hrvatska te oglašivačkim kampanjama hrvatskog turizma kao i daljnjem tijeku kampanje na BBC Earthu. 

Kako bi iskoristila izvanrednu priliku lansiranja novog proizvoda BBC-a, Hrvatska turistička zajednica, kao glavni partner BBC-a za Europu, aktivno se uključila u projekt oglašavanja na web stranici BBC Earth. Hrvatska je tako na BBC Earthu prisutna putem videa i bannera na „BBC Earth“ web stranici te kroz emitiranje 15-sekundnog pre-roll videa pri emitiranju svih „BBC Earth“ video sadržaja na stranici. Hrvatski logo, isto tako, vidljiv je na „BBC Earth Spotlight“ modulu prilikom promocije projekta na ostalim BBC.com stranicama, ali i na cjelokupnom „BBC Earth" promotivnom sadržaju na BBC World News kanalu. Izlaganjem  putem web stranica BBC Good Food i Top Gear dodatno je prema UK publici pojačana prisutnost Hrvatske. Jednako tako, sadržaj postavljen na web stranici BBC Earth može se dijeliti  putem društvenih mreža (Facebook, Twitter, Instagram…).

Nakon posjeta BBC-ju, direktor Ivičić naglasio je: ''Lansiranje nove podstranice BBC Earth bila je odlična prilika za predstaviti hrvatsku turističku ponudu. Naime, u tjednima trajanja oglašavanja BBC Earth web stranicu posjetit će preko 740 milijuna posjetitelja. Jednako je značajna i činjenica da je Hrvatska putem BBC kanala aktivno prisutna na još pet posebnih BBC portala s ukupno očekivanih preko 6,4 milijuna impresija oglasa. Naravno, s pravom od ovoga partnerstva očekujemo mnogo, kako u pogledu buduće suradnje s BBC-jem, tako i u promocijskom smislu.'' 

Hrvatska turistička zajednica tijekom trajanja kampanje oglašavanja komunicira bogatu turističku ponudu i raznovrsnost koju kao destinacija nudimo, s posebnim naglaskom na šest ključnih proizvoda koji su temelj kampanje Hrvatska365. Isto tako, predstavljaju se i  proizvodi i ponuda prilagođeni samoj temi stranice BBC Earth (nacionalni parkovi, aktivni odmor i sl.), što je također dio PPS kampanje i smjernica koje ista definira. Od kampanje na BBC Earth web stranici očekuju se mnogobrojni pozitivni učinci, u prvom redu povećana svjesnost o brendu Hrvatska kako na tržištu Velike Britanije, tako i globalno, s osobitim naglaskom na Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju destinaciju, o čemu je na današnjem sastanku s predstavnicima BBC-a detaljnije i raspravljeno.

Također, tijekom posjeta Londonu, Lorencin i Ivičić podržali su jedini hrvatski dućan na Borough marketu, kojeg godišnje posjeti oko dva milijuna ljudi - Taste Croatia. Dućan je počeo raditi prije oko godinu i pol dana, a vlasnici, hrvatsko-britanski par Ana-Maria Volarić i Chris Stewart, zadovoljni su postignutim. 

„Gastro i eno promocija destinacije iznimno je važan segment turističke promocije jedne zemlje. Često turisti koji su se vratili iz Hrvatske u svojim domovima traže upravo one proizvode koje su kušali na odmoru i koje će ih na trenutak vratiti na mjesto u kojem su doživjeli lijepe trenutke. Upravo iz tog razloga gastro i eno jedan je od ključnih turističkih proizvoda koje predstavljamo u kampanji Hrvatska 365, a na kojima se može graditi razvoj turizma u pred i posezoni, kao i povećanje turističke potrošnje“, naglašava Lorencin