Lorencin i Ivičić na VERN' Forumu: „Vrijeme , destinacije, manifestacije... Budućnost hrvatskog turizma?“

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 05.09.2014 - 15:00
VERN' Forum
Ministar turizma Darko Lorencin održao je uvodno predavanje te sudjelovao na panelu o budućnosti hrvatskog turizma u organizaciji Veleučilišta Vern. Uz Lorencina, o vremenu kao razlogu ovogodišnje srpanjske rupe,  razvoju turizma u destinacijama i izvan glavne turističke sezone te manifestacijama kao motivima dolaska, na VERN' Forumu, razgovarali su i direktor HTZ-a Ratomir Ivičić, predsjednik UPUHH-a Kristian Šustar te direktor UHPA-e Željko Trezner.

Lorencin je u uvodnom panelu predstavio ovogodišnje turističke rezultate, koji pokazuju kako je unatoč svim izazovima koji su je pratili, u plusu, s porastom turističkih dolazaka od 3% te noćenja od 1%. Lorencin je studentima predstavio planove razvoja hrvatskog turizma zacrtane u Strategiji do 2020. te rezultate do sada učinjenog. Lorencin se osvrnuo i na Strateški marketinški plan koji je u završnoj fazi pripreme.

„Glavni cilj Starteškog marketinškog plana za razdoblje 2014.-2020. je svakako produljenje turističke sezone. Plan će se uskoro naći na sjednici Turističkog vijeća, međutim s implementacijom programa koji za cilj ima produljenje sezone, već smo krenuli Pilot projektom „Hrvatska 365“. Tako su odabrane 22 destinacije koje će razvijati turističke proizvode koji nisu sunce i more – zdravlje i wellness, vino i gastronomija, poslovni turizam, kulturni turizam, biciklizam, te aktivni odmor. Jedan od uvjeta za uključenje u projekt, je i jamčenje turističkog sektora, da će smještajni i ugostiteljski objekti na destinaciji raditi najmanje do 15. listopada“, ističe Lorencin.

Direktor HTZ-a Ratomir Ivičić također se osvrnuo na aktivnosti Hrvatske turističke zajednice za produljenje sezone: ''Svi projekti i aktivnosti Hrvatske turističke zajednice, kako postojeći, tako i budući, idu u smjeru produljenja turističke sezone s posebnim naglaskom na kvalitetu proizvoda kojom će se omogućiti i povećanje potrošnje u samim destinacijama. Ponosni smo da su destinacije prepoznale važnost projekta Hrvatske turističke zajednice Hrvatska 365, čime su dokazale kako kvalitetni proizvodi i odlična suradnja svih dionika u destinaciji, kao ključ uspjeha projekta, doista postoji i svakako našim partnerima u inozemstvu, kao i svim potencijalnim gostima budi jake asocijacije na Hrvatsku ne samo kao zemlju sunca i mora već i brojnih ostalih autentičnih i privlačnih proizvoda.''

Na panelu su se sudionici dotakli tema provedbe novog strateškog marketing plana, PDV-a na strane autobusne prijevoznike, privlačenja gostiju s dalekih tržišta, viznog režima i utjecaja ulaska Hrvatske u EU na turizam...