Google prezentirao kampanju Croatia Feeds!

Category: Priopćenja
Objavljeno: pet, 31.03.2017 - 13:31
Google prezentira Croatia Feeds

U Kopenhagenu se od 30. do 31. ožujka održava konferencija „Digital Tourism Think Tank“ u sklopu koje je prvog dana, kao „case study“ i primjer uspješne kampanje, prezentirana promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice „Croatia Feeds“. Kampanju su prezentirali predstavnici Googlea, čiji je kreativni tim „The ZOO“ sudjelovao u stvaranju ove promotivne kampanje Hrvatske turističke zajednice. Riječ je o kampanji koja je nastala na najnovijim trendovima digitalnog marketinga, a temeljena je na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje.

Novi pristup i originalnost kampanje „Croatia Feeds“ komentirao je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio da se ova kampanja po svojim karakteristikama značajno distancira od dosadašnjih online kampanja koje je provodila Hrvatska turistička zajednica.

„U ovoj kampanji koristimo zanimljive i pomalo intrigantne naslove. Trudimo se određene teme obraditi na zanimljiv i privlačan način. Današnje vrijeme i trendovi zahtijevaju vrlo visok stupanj originalnosti jer se samo tako može privući i zadržati pažnja. Upravo nam je u tijeku proljetna PPS kampanja „Croatia Feeds“ koju ćemo provoditi do 14. travnja na tržištu Njemačke, Austrije, Slovenije, Italije, Velike Britanije, Francuske, Švicarske i Švedske, a prvi rezultati su vrlo dobri“, poručio je direktor Ivičić.

Tako je do 24. ožujka u sklopu proljetne PPS kampanje „Croatia Feeds“ na društvenoj mreži Facebook ostvareno više od 20 milijuna impresija i doseg od gotovo osam milijuna ljudi. Na Instagramu je ostvareno više od tri milijuna impresija i doseg od gotovo dva milijuna ljudi, dok je na Twitteru također ostvareno više od tri milijuna impresija. Dodajemo kako se kampanja provodi putem bannera na portalima, video materijala na portalima i YouTube kanala, postova na društvenim mrežama te putem TV oglašavanja na tržištu Švicarske, odnosno oglašavanja u tiskanim medijima na tržištu Velike Britanije, Italije i Francuske te putem vanjskog oglašavanja na tržištima Velike Britanije, Italije i Austrije.   

Konferencija „Digital Tourism Think Tank“ zapravo predstavlja inicijativu koja za osnovni cilj ima približavanje najnovijih turističkih trendova kada je u pitanju digitalni marketing. Začetnik ove inicijative je Nick Hall, direktor u agenciji „SE1 Media“, koji ima više od 10 godina iskustva u radu u digitalnom marketingu turizma.