Brending strategija hrvatskog turizma predstavljena u Ateni

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica 20. veljače sudjelovala je na 14. Airline Marketing Workshopu u Ateni.
U prostoru polivalentnog centra Gazarte i u organizaciji Međunarodne zračne luke Atena (AIA) pred oko 150 uzvanika iz svijeta zrakoplovne industrije predstavljeni su projekti koje AIA priprema za 2014. godinu. Na poslovnoj radionici na temu "Let the Sunshine in", koja je uključivala i panel diskusije s temama vezanima uz unaprjeđenje efikasnosti i sigurnosti međunarodnog zračnog prometa, predstavljeni su pokazatelji vezani uz rezultate za 2013. godinu, kao i očekivani trendovi u domeni zrakoplovnog prometa tijekom 2014. godine.

U dijelu programa vezanom uz turistički marketing te izazove u korporativnoj komunikaciji putem društvenih mreža, kao ogledni primjeri uspješnog destinacijskog menadžmenta u turizmu odabrane su Hrvatska i Turska. Nakon uvodne riječi veleposlanika RH u Helenskoj Republici, dr. sc. Ivana Velimira Starčevića, brending strategiju hrvatskog turizma predstavio je Igor Borojević, voditelj službe za plan, analizu i strategiju tržišta Hrvatske turističke zajednice.

Završnicu workshopa, uz prigodni glazbeno-scenski program, obilježila je dodjela nagrada najboljim zrakoplovnim prijevoznicima u 2013. godini, a u kontekstu činjenice snažnog oporavka grčkog turizma tijekom 2013. godine, najveći broj nagrada osvojio je grčki zrakoplovni prijevoznik Aegean Airlines.