Hrvatska turistička zajednica objavljuje natječaj za primanje u radni odnos na radno mjesto
„Voditelj Ureda direktora“ (1 izvršitelj - m/ž)
Opis zadataka:
- rukovođenje Uredom direktora
- opće koordiniranje radom stručnih službi u Uredu direktora
- praćenje i koordiniranje radom ostalih organizacijskih jedinica u HTZ-u te podrška posebnim funkcijama i tijelima HTZ-a
- koordiniranje uspostavom internih poslovnih procesa te pružanje informacija i savjetodavno-analitičke potpore tijelima HTZ-a, direktoru, zamjeniku i/ili pomoćnicima direktora HTZ-a, te osobama na višim rukovodećim položajima
- organiziranje i koordiniranje radom tijela HTZ-a (Turističko vijeće i Skupština) u suradnji s voditeljem Stručne službe za kontroling i reviziju
- suradnja sa subjektima sustava TZ, nadležnim tijelima javne vlasti i vanjskim suradnicima u okviru zadaća Ureda direktora
- izvještavanje direktora HTZ-a o provedenim aktivnostima Ureda direktora i poslovima kojima koordinira po nalogu direktora HTZ-a
- kontrola i ovjeravanje dokumentacije o dogovorenim i obavljenim poslovima u okviru zadaća Ureda direktora
- pripremanje i predlaganje poslovne dokumentacije iz djelokruga svoga rada
- obavljanje ostalih poslova u skladu s godišnjim programom rada, strateškim dokumentima i ostalim aktima HTZ-a odnosno po nalogu nadređenih
Uvjeti za radno mjesto*:
- završen najmanje specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij (300 ECTS bodova);
- najmanje tri godine radnog iskustva u struci koja odgovara poslovima radnog mjesta na kojem je radnik zaposlen;
- aktivno znanje jednog i poznavanje još jednog svjetskog jezika;
- položen stručni ispit za rad u turističkoj zajednici, a ako nema treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit;
- poznavanje rada na osobnom računalu
* sukladno čl. 12. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkom uredu turističke zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17, 72/17)
Poželjne kompetencije i vještine:
- stručna sprema iz područja društvenih ili humanističkih znanosti
- 5 ili više godina radnog iskustva na poslovima vođenja ureda ili koordiniranja uredskim poslovanjem
- odlične komunikacijske sposobnosti i izražene organizacijske sposobnosti
- odlično znanje engleskog jezika
- sklonost timskom radu
- samoinicijativnost, fleksibilnost
- poznavanje zakonskih propisa o načinu poslovanja i financiranja sustava turističkih zajednica te neprofitnih organizacija
- odlično poznavanje rada u uredskim računalnim sustavima i aplikacijama (npr. MS Windows, MS Office i sl.)
Odabrani kandidat ne smije biti u sukobu interesa vezanom uz posao za koji se prijavljuje od dana sklapanja ugovora o radu.
Potrebna dokumentacija uz prijavu:
- životopis
- dokaz o stručnoj spremi, traženom radnom iskustvu (HZMO - elektronički zapis o radno pravnom statusu), poznavanju stranih jezika i o ostalim poslovima navedenim pod traženim poželjnim kvalifikacijama i vještinama (preslike uvjerenja, svjedodžbi, potvrda i slične dokumentacije)
- uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak
HTZ može prije zaključivanja ugovora o radu zatražiti uvid u originale i/ili odgovarajuću presliku dostavljene dokumentacije, kao i drugu dokumentaciju kojom se dokazuje ispunjavanje propisanih uvjeta.
Testiranje kandidata:
HTZ može odlučiti provesti stručno testiranje stručnog znanja i kompetencija te psihofizičkih sposobnosti kandidata, o čemu će odabrani kandidati biti pravovremeno obaviješteni.
Rok za prijavu:
30. lipnja 2020.
Način prijave:
U obzir će se uzimati isključivo potpune i pravodobne prijave zaprimljene putem elektroničke pošte na adresu: [email protected]