Split je domaćin prvog Međunarodnog susreta turističkih influencera kojeg organizira Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije. Susret će se održati od 1. do 3. lipnja u sklopu marketinškog projekta #CentralDalmatiapower. U županiji će u tom periodu boraviti tridesetak turističkih influencera, kako bi u digitalnom svijetu promovirali ovu regiju. Prema riječima Joška Stelle, direktora TZ županije, namjera je organizirati destinacijsku kampanju, koristeći influencere i ciljajući publiku koja ih prati. Prema planu boravka, obići će Trogir, Makarsku rivijeru, Skywalk Biokovo, Klišku tvrđavu, Brač i Hvar. Ella Dvornik Pearce i Goran Jović zaštitna su lica destinacijske kampanje.
"Čast mi je biti ambasador i promotor Dalmacije jer odavde potječem. Mislim da imamo što s ponosom promovirati, jako se veselim obići neke destinacije koje ni sama nisam posjetila. Odlična je stvar što će nam se uz domaće influencere pridružiti i strani koji će preko svojih društvenih mreža u svijet slati najljepše priče našeg kraja. Mislim da Dalmacija ima priliku biti broj jedan destinacija u Europi", kazala je Ella Dvornik Pearce, koju na Instagramu prati preko pola milijuna ljudi.
Gorana Jovića prati preko 200 tisuća pratitelja, a na njegovom Instagram profilu nalaze se fotografije i videozapisi s putovanja i destinacija koje je obišao. "Veseli me što se pokrenuo ovaj projekt, mislim da možemo napraviti nevjerojatne stvari na društvenim mrežama. Influenceri mogu jako dobro 'prodati' destinaciju", zaključio je Jović.