Hrvatska turistička zajednica i ove godine sudjeluje na sajmu Caravan Salon, koji se održava u Düsseldorfu u razdoblju od 26. kolovoza do 4. rujna. Riječ je o jednom od vodećih svjetskih sajmova čiji posjetitelji imaju priliku razgledati ponudu ukupno 736 izlagača, a koja se odnosi na popularna odredišta i destinacije, kao i na široku ponudu vozila i opreme za kampiranje. Uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, na sajmu svoju ponudu predstavlja i Turistička zajednica Kvarnera, Nacionalni park Plitvička jezera, Kamping udruženje Hrvatske i Valamar.
„Sajam u Düsseldorfu izvrsna je prilika za dodatnim isticanjem Hrvatske kao odlične i kvalitetne kamping destinacije, ali i prilika za susrete s poslovnim partnerima, agencijama i udrugama. Naša je zemlja na njemačkom tržištu vrlo dobro prepoznata po svojoj kamping ponudi te smo Nijemcima jedna od omiljenih inozemnih destinacija kada je riječ o ovom segmentu ponude. Navedeno potvrđuju i brojke prema kojima su njemački gosti u ovoj godini u kampovima ostvarili oko 860.000 dolazaka te oko 6,5 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje 2019. predstavlja rast od oko 25 posto“, izjavio je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj, nadodavši kako se nastavak pozitivnih trendova s njemačkog tržišta očekuje i tijekom posezone.
Partneri su tijekom sastanaka s hrvatskim subjektima istaknuli kako je Hrvatska u ovoj godini na njemačkom tržištu ostvarila vrlo dobre rezultate, što je vidljivo i po rezultatima turističkog prometa u sustavu eVisitor prema kojima su Nijemci u ovoj godini u našoj zemlji ukupno ostvarili više od 2,6 milijuna dolazaka i preko 19 milijuna noćenja, što u odnosu na rekordnu 2019. godinu predstavlja rast od oko 15 posto. Pritom su njemački gosti najviše noćenja ostvarili u Istri, na Kvarneru te u Zadarskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledano prema vrsti smještaja najviše su noćenja ostvarili u objektima u domaćinstvu, kampovima te hotelima.