Hrvatske autoceste pokrenule su informativnu kampanju za sigurno putovanje u uvjetima pandemije korona virusa. S obzirom na povećanje broja zaraženih u Hrvatskoj i drugim europskim zemljama, ali i intenziviranje turističkog prometa U ZEMLJI, pripremljen je letak na 8 jezika koji je distribuiran HAK-u, autoklubovima i kamping organizacijama u zemljama iz kojih dolazi glavnina turističkog motoriziranog prometa. Letci sadrže informacije o planiranju putovanja, modelima beskontaktnog plaćanja kao i preporuke za pridržavanje epidemioloških mjera.
Na cijeloj mreži dionica HAC-a i ARZ-a postavljaju se i plakati koji pozivaju na pridržavanje epidemioloških mjera, a nalazit će se na odmorištima, prodajnim uredima i benzinskim postajama INA-e, CRODUX-a, TIFON-a i PETROL-a koji su partneri u kampanji. Dvojezični plakati sadrže QR kod poveznicu na mrežnu stranicu koronavirus.hr.
Otvaranjem granica, dolaskom stranih turista i sezone godišnjih odmora za domaće korisnike, povećava se promet na autocestama pa tako i gužve u objektima na autocestama pa se ujednačenom informativnom kampanjom nastoji održati svijest o korona virusu i poticati na odgovorno ponašanje.
Poruke informativne kampanje usklađene su od strane struke i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, a predlošci informativnih plakata ustupljeni su i drugim koncesionarima autocesta u Hrvatskoj. HAC je ujedno i prvi domaći operator autocesta koji je pokrenuo Instagram profil @hrvatske_autoceste.