Električni automobil Tesla stigao u Smiljan

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

U sklopu suradnje Hrvatske turističke zajednice i njemačkog auto-kluba ADAC, u pripremi je poseban broj dvomjesečnika Reisemagazin koji će biti posvećen Hrvatskoj, a objavljen u veljači 2014.

Dolazak električnog automobila Tesla Model S danas u Smiljan dio je projekta prezentacije Hrvatske kao idealne turističke destinacije za odmor, kojega su tijekom proteklih mjeseci zajedno osmislili i realizirali Hrvatska turistička zajednica i njemački auto-klub ADAC.

Unutar navedenog projekta odlučeno je da se na zanimljivom putovanju od Munchena do Hrvatske testira automobil Tesla model S, kako bi se ocijenilo je li s ovim modelom moguće krenuti na dulje putovanje, odnosno na godišnji odmor.  Do današnjeg dolaska u Smiljan automobil je posjetio Opatiju, Senj i Plitvička jezera, a dolazak u rodno mjesto Nikole Tesle, automobila koji je nazvan upravo po njemu, najljepši je kraj ovog zanimljivog putovanja. Zanimljivost je tim veća što je ova prometna ruta u dosegu jednog punjenja baterija automobila Tesla Model S.

Ovom prilikom direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić je istakla:
„Posebno mi je zadovoljstvo što smo danas ovdje potvrdili da je Hrvatska i u pogledu ekološki zdravih prijevoznih sredstava izvrsna destinacija za odmor njemačkih turista, dostupna u dosegu  od dva punjenja baterija ovog interesantnog automobila. Hrvatska je kao destinacija svojom prometnom infrastrukturom i udaljenošću lako dostupna ključnim regijama njemačkoga tržišta, koje je ujedno i naše najvažnije emitivno tržište za goste koji putuju automobilom, a projektom poput ovog cilj je bio dodatno skrenuti pažnju njemačkih gostiju na još nedovoljno otkrivene destinacije u unutrašnjosti Hrvatske, koje s pravom zaslužuju dobiti važniji značaj.“

Pored realizacije ovakvih projekata, cilj je Hrvatske turističke zajednice još sveobuhvatnije poduprijeti daljnji razvoj kontinentalnog turizma i to razvojem destinacijskih menadžment kompanija (DMC) i destinacijskih menadžment organizacija (DMO). Naime, destinacijske menadžment kompanije  (DMC) bit će nositeljima nove destinacijske ponude jedinstvenih i autentičnih doživljaja i turističkih paketa posebnih interesa, dok će destinacijske menadžment organizacije (DMO) usklađivati interese te razvijati i jačati partnerske odnose kao i zajedničko djelovanje javnog i privatnog sektora pojedine destinacije.
 
Dodatne informacije o projektu:
Američka tvrtka Tesla Motors Inc. proizvodi inovativne električne automobile koji polako osvajaju ovo mlado i još novo tržište. Nakon sportskih modela po kojima je tvrtka Tesla Motors poznata, novi proizvod – model S, zamišljen je kao obiteljski automobil kojega se može koristiti na način jednak svakom drugom prijevoznom sredstvu. Karakteristika tog automobila jest da se jednim punjenjem baterija može prijeći u prosjeku 400 do 500 kilometara, što je za sadašnje važeće standarde uistinu velik domet.

Njemački ADAC okuplja članstvo od više od 18 milijuna automobilista. Izdaje mjesečnik Motorwelt koji izlazi u nakladi od 13,5 milijuna primjeraka kao i dvomjesečnik Reisemagazin, koji se tiska u 200 000 primjeraka i koji se bavi temama usko vezanima uz turizam te na inovativan i kvalitetan način obrađuje destinacije prvenstveno interesantne automobilistima i koje se nalaze na udaljenostima koje omogućavaju automobilska putovanja iz Njemačke na određenu destinaciju.

Materijali prikupljeni na ovom putovanju naći će mjesto u publikacijama ADAC-a, Motorwelt i Resemagazin,  koji će u svom prvom izdanju za 2014. godinu detaljno prezentirati Hrvatsku.