Kategorija:
Objavljeno:
Stvaranje zajedničkog kulturno-turističkog proizvoda, kroz kojeg će biti valorizirano kulturno, prirodno i povijesno nasljeđe Istarske županije, gradova Rovinja, Pazina, Varaždina te općine Brtonigla glavni je cilj akcije "Zajednička promocija kulturnih, ambijentalnih i povijesnih dobara Istre i Varaždina" koja se provodi u sklopu međunarodnog projekta SeeNet II (South East Europe Network), vrijednog 11 milijuna eura. Navedeno je istaknuto u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice prilikom predstavljanja ovog projekta, koji istovremeno promovira kontinentalnu i obalnu Hrvatsku.
Projekt vodi Istarska županija u suradnji s gradom Varaždinom, talijanskom regijom Veneto i talijanskim Ministarstvom vanjskih poslova.
Prema riječima direktora Odsjeka za međunarodnu suradnju talijanske regije Veneto Diega Vecchiata, riječ je o svojevrsnoj revoluciji kulturnog turizma, odnosno o projektu koji stavlja naglasak na suradnju, teritorij, edukaciju i održivi razvoj turizma, a kroz kojeg je u odredištima uređena i infrastruktura, vezana uz unaprjeđenje kulturne baštine. „Ovaj projekt odlična je prilika za zajednički rast među dvjema obalama Jadrana te je ujedno i potvrda dugih i kvalitetnih odnosa Hrvatske i Italije“ – rekla je veleposlanica Italije u Hrvatskoj Emanuela d'Alessandro.
Ovaj oblik kulturno-turističke suradnje, kako na lokalnoj, tako i na međunarodnoj razini pohvalila je, u ime Ministarstva turizma, voditeljica Službe za posebne oblike turizma Manda Horvat i dodala da je suradnja među regijama odlična prilika za razmjenu znanja i iskustava, a time i unaprjeđenje kulturno-turističke ponude.
Da je riječ o hvalevrijednom projektu, u kojeg bi s vremenom trebalo uključiti i ostale hrvatske županije, kako u priobalnom, tako i u kontinentalnom dijelu, potvrdio je pomoćnik direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Milo Sršen i dodao da će Hrvatska turistička zajednica ovaj projekt promovirati na međunarodnim sajmovima, na kojima će biti predstavljena hrvatska turistička ponuda.
S ciljem što kvalitetnije promocije projekta pripremljene su brošure na četiri jezika – hrvatskom, talijanskom, engleskom i njemačkom te dva video-spota. Ovaj kulturno-turistički proizvod će, na inovativan način, prodavati nekoliko hrvatskih putničkih agencija, a podršku „projektu s odličnim pristupom“ dao je i direktor Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Željko Trezner.
Na konferenciji su o projektu, između ostalih, govorili i dogradonačelnik Rovinja Marino Budicin, načelnik općine Brtonigla Dorijano Labinjan, savjetnica za turizam Grada Varaždina Nada Bengeri i direktor Turističke zajednice središnje Istre Radenko Sloković.
U sklopu projekta SeeNet II, izravno financiranog od strane država EU, koji obuhvaća 47 partnera jugoistočne Europe, provode se i akcije „Valorizacija lokalnih resursa za razvoj ruralnog turizma na područjima dubrovačke i hercegovačke regije“ (Dubrovačko-neretvanska županija) te „Transgrowth“ – animiranje poduzetništva u cilju prekograničnog rasta lokalnih integriranih proizvodnih sustava (Osječko-baranjska i Vukovarsko-srijemska županija).
Projekt vodi Istarska županija u suradnji s gradom Varaždinom, talijanskom regijom Veneto i talijanskim Ministarstvom vanjskih poslova.
Prema riječima direktora Odsjeka za međunarodnu suradnju talijanske regije Veneto Diega Vecchiata, riječ je o svojevrsnoj revoluciji kulturnog turizma, odnosno o projektu koji stavlja naglasak na suradnju, teritorij, edukaciju i održivi razvoj turizma, a kroz kojeg je u odredištima uređena i infrastruktura, vezana uz unaprjeđenje kulturne baštine. „Ovaj projekt odlična je prilika za zajednički rast među dvjema obalama Jadrana te je ujedno i potvrda dugih i kvalitetnih odnosa Hrvatske i Italije“ – rekla je veleposlanica Italije u Hrvatskoj Emanuela d'Alessandro.
Ovaj oblik kulturno-turističke suradnje, kako na lokalnoj, tako i na međunarodnoj razini pohvalila je, u ime Ministarstva turizma, voditeljica Službe za posebne oblike turizma Manda Horvat i dodala da je suradnja među regijama odlična prilika za razmjenu znanja i iskustava, a time i unaprjeđenje kulturno-turističke ponude.
Da je riječ o hvalevrijednom projektu, u kojeg bi s vremenom trebalo uključiti i ostale hrvatske županije, kako u priobalnom, tako i u kontinentalnom dijelu, potvrdio je pomoćnik direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Milo Sršen i dodao da će Hrvatska turistička zajednica ovaj projekt promovirati na međunarodnim sajmovima, na kojima će biti predstavljena hrvatska turistička ponuda.
S ciljem što kvalitetnije promocije projekta pripremljene su brošure na četiri jezika – hrvatskom, talijanskom, engleskom i njemačkom te dva video-spota. Ovaj kulturno-turistički proizvod će, na inovativan način, prodavati nekoliko hrvatskih putničkih agencija, a podršku „projektu s odličnim pristupom“ dao je i direktor Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Željko Trezner.
Na konferenciji su o projektu, između ostalih, govorili i dogradonačelnik Rovinja Marino Budicin, načelnik općine Brtonigla Dorijano Labinjan, savjetnica za turizam Grada Varaždina Nada Bengeri i direktor Turističke zajednice središnje Istre Radenko Sloković.
U sklopu projekta SeeNet II, izravno financiranog od strane država EU, koji obuhvaća 47 partnera jugoistočne Europe, provode se i akcije „Valorizacija lokalnih resursa za razvoj ruralnog turizma na područjima dubrovačke i hercegovačke regije“ (Dubrovačko-neretvanska županija) te „Transgrowth“ – animiranje poduzetništva u cilju prekograničnog rasta lokalnih integriranih proizvodnih sustava (Osječko-baranjska i Vukovarsko-srijemska županija).