Hotel godine

Status message

Predlažemo da dobro proučite prijavnicu prije ispunjavanja te da pripremite sve potrebne materijale i informacije budući da je vrijeme za ispunjavanje prijavnice ograničeno.

Molimo vas da obratite pozornost na ograničenje vezano uz broj riječi u tekstualnim opisima te sukladno tome unaprijed pripremite sav materijal kako biste si olakšali unos podataka.

Status message

Podnositelji kandidature mogu biti turističke zajednice, regionalna ili lokalna samouprava, udruge, tvrtke, obrti i druga tijela koja se ocjenjuju relevantnim za projekt i smatraju da je isti pridonio unaprjeđenju kvalitete aktivnog turizma te doprinosi ostvarenju ciljeva strateških dokumenata hrvatskog turizma.

Status message

Napomena: U kategoriji Hotel godine dodijelit će se dvije nagrade: hotelu godine do 50 smještajnih jedinica i hotelu godine s više od 50 smještajnih jedinica s tim da se u obzir mogu uzeti i manja odstupanja u broju smještajnih jedinica.

PODNOSITELJ KANDIDATURE
OPIS KANDIDATURE

Opis kandidature mora sadržavati osnovne podatke o razvoju poslovanja hotela i njegovoj posvećenosti izvrsnosti s posebnim naglaskom na strateški plan i ciljeve poslovanja te viziju, misiju i ključne vrijednosti. Navesti motive kandidature. 

Opisati razvoj poslovanja hotela: ulaganja u infrastrukturu, kadrove, sadržaje, održivost i digitalizaciju, proizvode/usluge koje povećavaju zadovoljstvo gostiju i njihovo nezaboravno iskustvo. Opisati što vaš hotel čini posebnim i drugačijim od konkurenata.

Navesti ključne značajke vaše poslovne strategije, uključujući viziju, misiju, ključne vrijednosti te ciljeve poslovanja. 

Opisati na koji način postižete predanost poslovnoj izvrsnost te osiguravate gostima nezaboravno iskustvo u vašem hotelu. Temeljem vaših ključnih vrijednosti i filozofije poslovanja, opisati kako u poslovnoj politici i procedurama osiguravate kvalitetu usluge te ulažete li u kadrove. Navesti nacionalne i/ili međunarodne nagrade, priznanja, certifikate. Opisati na koji način doprinosite razvoju lokalne zajednice.

Priložiti 2-20 fotografija lokacije, okruženja, proizvoda i sadržaja koji su posebno naznačeni u opisu kandidature. 

Upload requirements
RAZVOJNA KOMPONENTA PROJEKTA I DOPRINOS DESTINACIJI U 2024.

Opis doprinosa u 2024. mora naglasiti inovacije/unaprjeđenja koja su implementirana kako bi se poboljšala usluga/proizvod/doživljaj/iskustvo. Boduju se i ostvareni rezultati u 2024. (iskorištenost, ADR, TRevPAR). 
Ocjenjivačka komisija treba iz opisa uvidjeti što je potaknulo određenu inovaciju/unaprjeđenje: je li ona rezultat povratnih informacija gostiju, promjena na tržištu, nove konkurencije.
 

Navesti koje inovacije/unaprjeđenja ste implementirali kako biste poboljšali kvalitetu usluge/proizvoda, iskustvo gostiju? Povezati navedene inovacije/unaprjeđenja s vašom misijom i vizijom opisanoj u prethodnoj točki te objasniti kako ono doprinosi njihovom ostvarenju. 

Opisati do kojih ste rezultata došli implementacijom inovacije/unaprjeđenja. Rezultati mogu biti kvalitativni i/ili kvantitativni. Navesti doprinos inovacije/unaprjeđenja održivom razvoju turizma kao i uključivost i pristupačnost. Navesti doprinos razvoju destinacije u navedenom razdoblju. 

Nakon podnošenja kandidature, u online sustav potrebno je unijeti podatke temeljem kojih će se izračunati iskorištenost kapaciteta, prosječna cijena sobe (ADR) te ukupan prihod po raspoloživoj sobi (TRevPAR). Hoteli koji sudjeluju u Benchmarking projektu ne moraju unositi navedene podatke. 

Navesti nacionalne i/ili međunarodne nagrade, priznanja i certifikate.

Priložiti 2-20 fotografija inovacije/unaprjeđenja


Upload requirements
MARKETINŠKE STRATEGIJE

Navesti koje marketinške strategije koristite kako biste privukli vaše ciljne tržišne segmente. Opisati kakve su rezultate postigle navedene strategije.

Koji su vaši ciljni tržišni segmenti te koje marketinške strategije primjenjujete kako bi ih privukli? Obrazložiti kako hotel marketinški pozicionirate na vašim ciljnim tržištima te zašto ste baš odabrali strategije koje primjenjujete. Objasniti što motivira i inspirira vaše ciljno tržište da odaberu baš vaš hotel te kako on zadovoljava njihova očekivanja. Navesti jesu li marketinške strategije u skladu s vašim dugoročnim poslovnim planovima. Opisati koje društvene mreže koristite, digitalne ili interaktivne promocije, aplikacije (apps), pakete proizvoda, plaćene kampanje, …, naglasiti koje kanale oglašavanja ste odabrali te zašto baš oni najbolje odgovaraju vašem ciljanom tržišnom segmentu.

Navesti do kojih ste rezultata došli primjenom odabranih marketinških strategija. Koje ste mjere (KPI-jeve) koristili kako biste pratili uspješnost strategije te navesti rezultate do kojih ste došli (povećanje posjeta web stranici, analiza posjete društvenih mreža, povećani booking, prisutnost u medijima, … )? Priložiti slike s dokazima i vlastite analize.

Priložiti 2-20 fotografija snimaka zaslona s društvenih mreža, web stranice, objava, …


Upload requirements
UPRAVLJANJE DOŽIVLJAJEM I PRAĆENJE KVALITETE USLUGE

Opisati kako se osigurava kvaliteta usluge, prati li se i na koji način zadovoljstvo gostiju te kako se koriste navedeni podaci za unaprjeđenje doživljaja. Navesti na koji način integrirate raznolikost i uključivost u vaše poslovanje.

Opisati kako vaš hotel osigurava kvalitetu usluge gostima te upravlja doživljajima: kako i koliko educirate zaposlenike, koji sustav nagrađivanja zaposlenika imate te kakva su vaša načela i politike kvalitete usluge? Opisati vaše standarde kvalitete usluge. Navesti na koji način komunicirate s gostima prije, za vrijeme i poslije boravka u hotelu kako biste osigurali najvišu razinu zadovoljstva gostiju, predivan doživljaj i veličanstveno iskustvo.

Kako pratite i ocjenjujete zadovoljstvo gostiju kako biste unaprijedili doživljaj i njihovo iskustvo? Priložiti anketne upitnike, rezultate tajnih kupaca i ocjene zadovoljstva gostiju za 2024. Navesti primjere unaprjeđenja kvalitete na osnovu povratnih informacija gostiju. 

Upload requirements

Opisati na koji način prilagođavate kvalitetu svojih usluga specifičnim potrebama raznolikim zajednicama. Navesti primjere kako ste vaše usluge učinili inkluzivnim, odnosno, pristupačnim specifičnim individualcima/grupama koje mogu imati prepreke tijekom boravka u vašem hotelu. Prepreke se mogu odnositi na kulturne razloge, jezične barijere, tjelesna ograničenja, intelektualne mogućnosti, kognitivna ograničenja, dijetalne zahtjeve ili neke ostale specifične potrebe različitih grupa poput LGBTQIA+.

Priložiti 2-20 fotografija, postere za komunikaciju s osobljem, dijagrame tijeka procesa korisničke službe, QR kodove za poticanje povratnih informacija.


Upload requirements
DOPRINOS CILJEVIMA STRATEGIJE RAZVOJA ODRŽIVOG TURIZMA DO 2030.

Označiti i argumentirati kojim strateškim ciljevima hrvatskog turizma do 2030. projektni prijedlog daje doprinos (moguć je odabir jednog ili više strateških ciljeva). Maksimalni bodovi u ovoj grupi mogu se dodijeliti za svaki pojedini strateški cilj kojem kandidirani projekt daje doprinos, no isto tako moguće je i maksimalni broj bodova dodijeliti isključivo temeljem iznimnog doprinosa jednom strateškom cilju. 

Kako bi se ravnomjernije rasporedile turističke aktivnosti tijekom cijele godine u turistički razvijenim područjima, fokus mora biti na unaprjeđenju više dodane vrijednosti postojećih turističkih proizvoda te stvaranju uvjeta za daljnji razvoj posebnih oblika turizma uz što aktivnije uključivanje lokalne zajednice u te procese. U turistički slabije razvijenim područjima i u kontinentalnoj Hrvatskoj fokus mora biti na podizanju kvalitete ugostiteljske ponude, novih turističkih atrakcija te posebnih oblika turizma.

Opterećenja koja proizlaze iz turizma mogu rezultirati smanjenjem kvalitete sastavnica okoliša, kao i nastavkom neželjenih klimatskih promjena, što posljedično može dovesti do smanjene atraktivnosti Hrvatske kao turističke destinacije. Stoga je razvoj turizma nužno usmjeriti prema okolišnoj i resursnoj održivosti te smanjenju međusobnih negativnih utjecaja turizma i klimatskih promjena.

Razvoj konkurentnog i inovativnog turizma jedan je od koraka u razvoju održivog turizma. Neophodno je unapređenje poslovnog okruženja, ljudskih potencijala i tržišta rada, unaprjeđenje strukture i kvalitete smještajnih kapaciteta, osiguranje poticajnog poslovnog okruženja te poticanje inovacija i digitalne transformacije turizma.

Jedan od značajnijih izazova s kojima se turizam suočava jesu brze promjene trendova i interesa turista, a s tim je povezana i potreba za diversifikacijom proizvoda te potreba za planiranjem potrebnih kompetencija zaposlenih u turizmu. Preduvjet za učinkovito upravljanje je prikupljanje podataka i donošenje odluka temeljenih na tim egzaktnim podacima. Dodatno, potrebno je koristiti prednosti snažnijeg uključivanja u međunarodna udruženja i organizacije radi rješavanja zajedničkih izazova. Hrvatska se percipira kao sigurna destinacija, stoga je neophodno nastaviti s dosadašnjim naporima u kontekstu jačanja i razvoja sigurnosti u svim turističkim destinacijama.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Podatke o predlagateljima kao i predloženim osobama/tvrtkama/ustanovama/udrugama, a koje prikupljamo za potrebe realizacije dodjele godišnjih nagrada Hrvatske turističke zajednice koristit ćemo u skladu sa svim primjenjivim zakonima o zaštiti podataka, uključujući Opću uredbu o zaštiti podataka (GDPR). Osobni podaci svih gore spomenutih fizičkih i pravnih osoba čuvat će se u sigurnom okruženju, a pristup će im biti ograničen. Prikupljanje, korištenje kao i pohranjivanje svih osobnih podataka činit ćemo na siguran način, a prikupljene osobne podatke koristit ćemo samo u svrhu realizacije dodjele godišnjih nagrada Hrvatske turističke zajednice.

CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.