DMK - Turistički aranžman godine 2024.

Status message

Predlažemo da dobro proučite prijavnicu prije ispunjavanja te da pripremite sve potrebne materijale i informacije budući da je vrijeme za ispunjavanje prijavnice ograničeno.

Molimo vas da obratite pozornost na ograničenje vezano uz broj riječi u tekstualnim opisima te sukladno tome unaprijed pripremite sav materijal kako biste si olakšali unos podataka.

Status message

Podnositelji kandidature mogu biti turističke agencije - destinacijske menadžment kompanije i ostali relevantni dionici za kandidirani projekt, koji treba doprinijeti unaprjeđenju kvalitete, održivosti i ostvarenju ekonomskih i ekoloških učinaka, odnosno, povećanju uključenosti lokalne zajednice.

PODNOSITELJ KANDIDATURE
OPIS KANDIDATURE

Opis kandidature mora sadržavati osnovne podatke o turističkom aranžmanu. Obrazložiti kandidaturu i sve značajne elemente turističkog aranžman: uključene dionike, tržišni segment kojem je turistički aranžman namijenjen, obrazloženu projektnu ideju (vizija, strategija, ključne vrijednosti). Obrazložiti motive kandidature.

Potrebno je kratko opisati razvoj kandidiranog projekta: sadržaj, aktivnosti, vrijeme na koje se kandidatura odnosi, trajanje, lokaciju, potrebnu infrastrukturu, kadrove, ključne osobe uključene u organizaciju, održivost i digitalizaciju, kojim ciljnim skupinama je namijenjen ovaj projekt. Opišite što to ovaj turistički aranžman čini posebnim, drugačijim od vaših konkurenata.

Navesti ključne značajke vaše poslovne strategije, uključujući vašu viziju, misiju, ključne vrijednosti te ciljeve pokretanja i/ili organizacije turističkog aranžmana. Kako je turistički aranžman doprinio ostvarenju ekonomskih, ekoloških i socijalnih učinaka u destinaciji? Opisati na koji način doprinosite razvoju lokalne zajednice, koji su pozitivni učinci kroz umrežavanje različitih dionika, povećanje broja posjetitelja, njihovu potrošnju, otvaranje radnih mjesta, povezivanje više djelatnosti, nove vještine koje su naučili mještani i trajnu infrastrukturu koja je pozitivna za lokalnu zajednicu.

Opisati na koji način postižete predanost poslovnoj izvrsnost te osiguravate posjetiteljima nezaboravno iskustvo. Temeljem vaših ključnih vrijednosti i filozofije poslovanja, opisati kako osiguravate kvalitetu usluge (raznovrsnost i zanimljivost turističkog aranžmana) te povećavate li zadovoljstvo sudionika. Navesti nacionalne i/ili međunarodne nagrade, priznanja, certifikate.

Priložiti 2-15 fotografija.

Upload requirements
RAZVOJNA KOMPONENTA PROJEKTA I DOPRINOS DESTINACIJI U 2024.

Opisati doprinos turističkog aranžmana u 2024. pri čemu je potrebno naglasiti originalnost, inovativnost i/ili unaprjeđenja koja su implementirana kako bi se poboljšao doživljaj turista i unaprijedila destinacija. Ocjenjivačka komisija treba iz opisa uvidjeti što je potaknulo kandidirani turistički aranžman: je li ona rezultat povratnih informacija gostiju, promjena na tržištu, nove konkurencije, valorizacije lokalnih resursa ili drugog.

Navesti koji je posebno istaknuti doprinos turističkog aranžmana turističkom razvoju destinacije u 2024., bilo da se odnosi na njegovo osmišljavanje i izvođenje, bilo da je riječ o unaprjeđenju i inoviranju postojeće ponude. Povezati navedeno s vizijom opisanoj u prethodnoj točki te pojasniti kako turistički aranžman doprinosi realizaciji ciljeva i razvoju destinacije u 2024.

Opisati doprinos turističkog aranžmana lokalnoj zajednici, pojasniti uključenost lokalne zajednice u njegovo osmišljavanje i realizaciju. Istaknuti ukoliko su korišteni lokalni proizvodi i valorizirani lokalni resursi.

Navesti do kojih ste rezultata došli implementacijom turističkog aranžmana. Rezultati mogu biti kvalitativni i/ili kvantitativni. Navesti doprinos turističkog aranžmana održivosti, uključivosti i pristupačnosti.

Istaknuti inovativnost turističkog aranžmana. Obrazložiti pojedine elemente inovativnosti i učinke navedenog na prihvaćenost turističkog aranžmana od turista i lokalnog stanovništva.

Navesti nacionalne i/ili međunarodne nagrade, priznanja, certifikate (tko je dodijelio, za koje razdoblje).

MARKETINŠKE STRATEGIJE

Navesti koje inovativne marketinške i komunikacijske strategije koristite kako biste privukli ciljne tržišne segmente. Opisati kakve su rezultate postigle navedene strategije.

Koje su inovativne marketinške i komunikacijske strategije korištene pri promoviranju turističkog aranžmana? Zašto su odabrane upravo te strategije? Koji su vaši ciljni tržišni segmenti te koje marketinške strategije primjenjujete kako bi ih privukli? Obrazložiti kako marketinški pozicionirate turistički aranžman na vašim ciljnim tržištima te zašto ste baš odabrali strategije koje primjenjujete. Objasniti što motivira i inspirira vaše ciljno tržište da konzumira ovaj turistički aranžman te kako ispunjava njihova očekivanja. Navesti jesu li marketinške strategije u skladu s vašim dugoročnim poslovnim planovima. Opisati koje društvene mreže koristite, digitalne ili interaktivne promocije, aplikacije (apps), pakete proizvoda, plaćene kampanje, … naglasiti koje kanale oglašavanja ste odabrali te zašto baš oni najbolje odgovaraju vašem ciljnom tržišnom segmentu.

Navesti do kojih ste rezultata došli primjenom odabranih marketinških strategija. Opisati kako su te marketinške aktivnosti pomogle u privlačenju ciljnog tržišnog segmenta posjetitelja. Jesu li marketinške aktivnosti bile uspješne? U obzir uzeti metriku kroz mjerenje rezultata/aktivnosti kao što su medijska pokrivenost, broj pratitelja na društvenim mrežama te veći broj prodanog aranžmana (povećanje posjeta web stranici, analiza posjete društvenih mreža, prisutnost u medijima, … ). Priložiti slike s dokazima, odnosno, vlastite analize.

Priložiti 2-20 fotografija, grafičkih prikaza, snimke zaslona s društvenih mreža, web stranice, objave, oglase…


Upload requirements
UPRAVLJANJE DOŽIVLJAJEM I PRAĆENJE KVALITETE USLUGE

Navesti na koji način integrirate raznolikost i uključivost u organizaciju turističkog aranžmana. Priložiti ocjene zadovoljstva posjetitelja.

Opisati kako osiguravate kvalitetu turističkog aranžmana i na koji način pratite zadovoljstvo posjetitelja, odnosno, kako upravljate doživljajima? Kako i koliko educirate sve uključene djelatnike i volontere u organizaciju turističkog aranžmana, na koji način ih nagrađujete, uključujete li lokalnu zajednicu i osjetljive skupine u organizaciju turističkog aranžmana? Posjedujete li i kakva su vaša načela i politika kvalitete usluge? Opisati standarde kvalitete usluge. Navesti načine na koje komunicirate s posjetiteljima prije, za vrijeme i nakon završetka turističkog aranžmana kako biste osigurali najvišu razinu zadovoljstva posjetitelja, predivan doživljaj, iskustvo i preporuku.

Kako pratite i ocjenjujete zadovoljstvo posjetitelja kako biste unaprijedili doživljaj i njihovo iskustvo turističkim aranžmanom? Priložiti anketne upitnike, rezultate tajnih kupaca i ocjene zadovoljstva gostiju za 2024. Navesti primjere unaprjeđenja kvalitete na osnovu povratnih informacija posjetitelja.

Upload requirements

Opisati na koji način prilagođavate dostupnost i kvalitetu turističkog aranžmana specifičnim potrebama raznolikih zajednica. Navesti primjere kako ste turistički aranžman učinili inkluzivnim, tj. pristupačnim specifičnim individualcima/grupama koje mogu imati specifična ograničenja ili potrebe. Prepreke se mogu odnositi na npr. kulturne razloge, jezične barijere, tjelesna ograničenja, intelektualne mogućnosti, kognitivna ograničenja, dijetalne zahtjeve ili neke ostale specifične potrebe različitih grupa poput LGBTQIA+. Je li turistički aranžman prilagođen ranjivim skupinama i osobama s invaliditetom, dozvoljavate li dolazak s kućnim ljubimcima? Zadovoljava li infrastruktura (osnovna i dodatna), pristupne ceste, parkirališta, signalizacija očekivanja vaših klijenata?

Priložiti 2-20 fotografija npr: posteri za komunikaciju s osobljem, dijagrami tijeka procesa korisničke službe, QR kodovi za poticanje povratnih informacija.


Upload requirements
DOPRINOS CILJEVIMA STRATEGIJE RAZVOJA ODRŽIVOG TURIZMA DO 2030.

Označiti i argumentirati kojim strateškim ciljevima hrvatskog turizma do 2030. turistički aranžman daje doprinos. Maksimalni bodovi u ovoj grupi mogu se dodijeliti za svaki pojedini strateški cilj kojem kandidirani projekt daje doprinos, no isto tako moguć je i maksimalan broj bodova dodijeliti isključivo temeljem iznimnog doprinosa jednom strateškom cilju.

Kako bi se ravnomjernije rasporedile turističke aktivnosti tijekom cijele godine u turistički razvijenim područjima, fokus mora biti na unaprjeđenju više dodane vrijednosti postojećih turističkih proizvoda te stvaranju uvjeta za daljnji razvoj posebnih oblika turizma uz što aktivnije uključivanje lokalne zajednice u te procese. U turistički slabije razvijenim područjima i u kontinentalnoj Hrvatskoj fokus mora biti na podizanju kvalitete ugostiteljske ponude, novih turističkih atrakcija te posebnih oblika turizma.

Opterećenja koja proizlaze iz turizma mogu rezultirati smanjenjem kvalitete sastavnica okoliša, kao i nastavkom neželjenih klimatskih promjena, što posljedično može dovesti do smanjene atraktivnosti Hrvatske kao turističke destinacije. Stoga je razvoj turizma nužno usmjeriti prema okolišnoj i resursnoj održivosti te smanjenju međusobnih negativnih utjecaja turizma i klimatskih promjena.

Razvoj konkurentnog i inovativnog turizma jedan je od koraka u razvoju održivog turizma. Neophodno je unapređenje poslovnog okruženja, ljudskih potencijali i tržišta rada, unaprjeđenje strukture i kvalitete smještajnih kapaciteta, osiguranje poticajnog poslovnog okruženja te poticanje inovacija i digitalne transformacije turizma.

Jedan od značajnijih izazova s kojima se turizam suočava jesu brze promjene trendova i interesa turista, a s tim je povezana i potreba za diversifikacijom proizvoda te potreba za planiranjem potrebnih kompetencija zaposlenih u turizmu. Preduvjet za učinkovito upravljanje je prikupljanje podataka i donošenje odluka temeljenih na tim egzaktnim podacima. Dodatno, potrebno je koristiti prednosti snažnijeg uključivanja u međunarodna udruženja i organizacije radi rješavanja zajedničkih izazova. Hrvatska se percipira kao sigurna destinacija, stoga je neophodno nastaviti s dosadašnjim naporima u kontekstu jačanja i razvoja sigurnosti u svim turističkim destinacijama.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Podatke o predlagateljima kao i predloženim osobama/tvrtkama/ustanovama/udrugama, a koje prikupljamo za potrebe realizacije dodjele godišnjih nagrada Hrvatske turističke zajednice koristit ćemo u skladu sa svim primjenjivim zakonima o zaštiti podataka, uključujući Opću uredbu o zaštiti podataka (GDPR). Osobni podaci svih gore spomenutih fizičkih i pravnih osoba čuvat će se u sigurnom okruženju, a pristup će im biti ograničen. Prikupljanje, korištenje kao i pohranjivanje svih osobnih podataka činit ćemo na siguran način, a prikupljene osobne podatke koristit ćemo samo u svrhu realizacije dodjele godišnjih nagrada Hrvatske turističke zajednice.

CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.