U Pragu održana poslovna radionica sell croatia u sklopu B2B sajma Czech Travel Market

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Češkoj dana 30. listopada 2019. organiziralo je tradicionalnu hrvatsku poslovnu radionicu “Sell Croatia” u Pragu u sklopu dvodnevnog međunarodnog B2B turističkog sajma CZECH TRAVEL MARKET koji se održao od 30. do 31.listopada 2019. godine. Na radionici su sudjelovali hrvatski turistički subjekti (kao domaćini) a posjetili su ih češki i slovački turoperatori kako bi pokrenuli ili produbili već postojeću suradnju između hrvatskih i čeških, a također i slovačkih sudionika, posebno u cilju širenja ponude novih hotela i bolje prodaje hrvatskih odredišta prije i poslije sezone.

Radionicu je svečano otvorila veleposlanica Republike Hrvatske u Češkoj Republici NJ.E. Ljiljana Pancirov, a prezentaciju  o turističkim rezultatima Hrvatske prisutnim je održao direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Češkoj i Slovačkoj Republici Dubravko Miholić. 

„Hrvatska je i nadalje destinacija broj jedan u Češkoj što dokazuje i veliki interes čeških i slovačkih agencija koji su došli posjetiti poslovnu radionicu sa ciljem uspostavljanja ili proširenja dosadašnje poslovne suradnje za iduću 2020. godinu“ , izjavio je Dubravko Miholić, direktor predstavništva HTZ-a za Češku i Slovačku.

Nakon prezentacije, uslijedila je poslovna radionica na kojoj  su sudjelovala 73 poslovna subjekata sa oko 120 sudionika ciljem uspostavljanja ili proširivanja dosadašnje poslovne suradnje za iduću 2020. godinu. Sa strane hrvatskih sudionika sudjelovali su turoperatori i hotelijeri te dvije turističke zajednice- TZ grada Zagreba i TZ Međimurske županije.

Jesenski turistički događaj pod imenom “Czech Travel Market”, u sklopu kojeg se održava poslovna radionica, međunarodni je B2B turistički sajam na kojem nastupaju inozemne turističke centrale sa svojim workshopovima/radionicama, održavaju se prezentacije destinacija te nastupaju samostalni turistički subjekti (turoperatori, toplice, hoteli, prijevoznici i drugi pružatelji usluga). Specijalizirani sajam usredotočio se prije svega na ugovorne pregovore s domaćim i stranim izlagačima, proizvođačima i trgovcima.