U Art kinu u Rijeci je prezentiran novi spot TZ grada Rijeke, Hrvatske turističke zajednice i TD Rijeka 2020 d.o.o. na temu Europske prijestolnice kulture, poznatog hrvatskog redatelja Dalibora Matanića i produkcijske kuće Filmerija d.o.o. U realizaciji spota angažirani su brojni statisti s područja Rijeke, dok je spot snimljen na brojnim atraktivnim lokacijama u Rijeci kako bi odražavao simboliku Luke različitosti koju Rijeka predstavlja kao nositelj titule Europske prijestolnice kulture 2020.
Redatelj promidžbenog spota Dalibor Matanić zajedno s producentom Sanjinom Stanićem i scenaristicom Magdalenom Lupi Alvir predstavio je novi promidžbeni spot, ideje za snimanje te brojne gradske lokacije koje su postali „filmski centri“ tijekom realizacije projekta.
Direktor TZ grada Rijeke Petar Škarpa istaknuo je kako je prikazani film snimljen temeljem Javnog poziva za prikupljanje ponuda usluga kreativne agencije i produkcije spotova, a za koji su pristigla 22 scenarija. Direktor Škarpa zahvalio se svim partnerima koji su sudjelovali u realizaciji projekta, a posebnu zahvalu uputio je direktoru Kristjanu Staničiću i Hrvatskoj turističkoj zajednici, koja je sufinanciranjem omogućila realizaciju ovako zahtjevnog projekta.
Zadovoljstvo promidžbenim spotom nije krio gradonačelnik grada Rijeke Vojko Obersnel koji je napomenuo da spot za Riječane ima posebnu poruku jer se kroz cijeli video isprepliću riječki motivi. Gradonačelnik se zahvalio Hrvatskoj turističkoj zajednici na potpori na ovom projektu te najavio i suradnju na budućim projektima tijekom ove i iduće godine.
Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice čestitao je cijeloj ekipi na sjajnom video uratku te istaknuo da promidžbeni spot ima visoku umjetničku vrijednost i ono najbitnije – pobuđuje emociju. Direktor Staničić se također nadovezao na izjavu gradonačelnika Vojka Obersnela potvrdivši suradnju u nadolazećem periodu za promociju Rijeke kao Europske prijestolnice kulture.
Emina Višnić, direktorica TD Rijeka 2020 d.o.o. čestitala je produkcijskom i kreativnom timu na izvrsnom filmu, kojim su točno pogodili što je Europska prijestolnica kulture i Luka različitosti. Direktorica je istaknula kako su pogodili 4 elementa Europske prijestolnice kulture – hrabrost, neobičnost, progresivnost i ambicioznost. Također napomenula je da će promidžbeni spot koristiti u daljnjoj promociji, kako nacionalnoj tako i međunarodnoj.
Podsjećamo da je međunarodna premijera promidžbenog spota održana na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu, koja se ove godine održala od 6. do 10. ožujka.